Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af en webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 19:10

Hej Agata,

Hjælp til Webshop? Lad os se hvor længe denne tråd kommer til at stå, før den bliver slettet.

- Thomas

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 19:19

agata:
Hjælp til at starte en webshop

Du bliver nød til at uddybe dig, ingen der gider at hjælpe dig hvis du ingen gang selv gider at gør lidt for det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:20

Det lyder da godt, at du vil starte en webshop, Agata!

Prøv at søge rundt på Aminos forum - der er rigtig mange andre, der også har skrevet om det at starte en webshop. Brug søgefunktionen :-).

Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:14
Det er tøj firma, tøj salg til damerne. ( Lækkeret kvalitet fritidstøj) Jeg skal bare have en enkel rolig start med højst 50 billeder ind i, jeg vil selv arbejde (teksforfætter) med teksten og design af hele hjemmesiden, skal have hjælp til alt det andet som jeg ikke selv kan... .?????
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:36

agata:
Det er tøj firma, tøj salg til damerne. ( Lækkeret kvalitet fritidstøj) Jeg skal bare have en enkel rolig start med højst 50 billeder ind i, jeg vil selv arbejde (teksforfætter) med teksten og design af hele hjemmesiden, skal have hjælp til alt det andet som jeg ikke selv kan... .?????

Hej,

Hvad er det du ikke kan det vil nok hjælp os andre lidt :D

Hilsen Mike Nielsen

Fra haderslev
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:24
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

er du inta. i at udvide din webshop 

da jeg ligger inde med en hele del parfumer, guld og sølv smykker, aloe vera,

inde for parfume har jeg

boris becker

bruce willis

emma heming - willis

heidi klum

karolina kurkova

marcus schenkenberg

michael schumacher

ralf moeller

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:25

agata:

Jeg synes i sig selv at det er en super fed tanke du har, mht. at starte en webshop. Det er også fint at du vil have en enkel og rolig start, så du ikke kommer til at 'brænde fingrene'.

Hvis du regner med at det bare skal være en lille og simpel webshop, kan du starte med at lave den i WordPress med pluginet WooCommerce. Det er meget simpelt og der er mange tusinde webshops der er lavet med det system.

Ellers så prøv at give en beskrivelse af hvad det er du mangler hjælp/svar til - så er jeg sikker på at der er mange der vil hjælpe dig :-).

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 09:50

Hej Agata

Du kan let og enkelt komme i gang med en webshop så snart du har dine leverandøraftaler på plads. Så snart du har alt forarbejdet på plads, er selve webshoppen knap så stor en del af det. 

Har du taget stilling til om du skal have en let og billig løsning at starte ud med? I så fald har vi en meget billig webshop inkl. designmodul til et standardlayout. Så har du altid mulighed for at tilkøbe et special design til din webshop (et unikt design er noget jeg kan anbefale, da det er vigtigt at din webshop skiller sig ud og at dit design er professionelt og af høj kvalitet. Det giver din webshop høj troværdighed. 

Men hvor langt er du i processen om at starte en webshop op? Har du aftalerne og produkterne på plads?

De bedste hilsner

Kathrine, Danhost

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 15:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gud, det var dog det fattigste indlæg jeg nogensinde har set herinde, he he...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)