Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Utrolig mængde spam

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 87
Fra  Fashion Factory Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været vandt til der kommer et par spam beskeder i mine indlæg engang i mellem, max 2 om dagen hvis det var slemt, men siden igår har jeg oplevet utrolig mange. Bare i dag har jeg måtte slette 30+. Min spam filter fanger den selvfølgelig, men det fanger desværre også rigtige beskeder så kan ikke bare lukke øjnene for det. Det ser ud som om det bliver værre og værre, og der kommer ca. 1 hvert 10 minut lige pt.

Er der en forklaring eller løsning på dette?

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Emily,

Kan være at du har skrevet dig op til noget med din mail adresse, hvor siden så har givet "solgt" videre?

- Thomas

 

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 130
Fra  KS-Marketing Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det lyder utroligt irriterende, og nok et problem vi alle kan nikke genkendende til - måske ikke i det omfang du oplever. 

Kan du huske, om du på det seneste har skrevet din mail på et åbent forum? Det kan nogle gange gå hen og få den konsekvens, at du får utrolig mange uønskede mails, da der måske er et system der har opsnappet din mail. 

Jeg håber du finder ud af noget, for det er ikke sjovt med så mange uønskede mails! 

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 87
Fra  Fashion Factory Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mindes ikke at have skrevet min mail nogle mystiske steder. Men det ville også være mystisk hvis det var grunden. Beskederne kommer på mine blogindlæg, og den eneste mail min blog er tilknyttet er primært kun til bloggen faktisk, og ikke brugt andre steder. 

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 87
Fra  Fashion Factory Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er næsten som om det kun blive værre og værre.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)