Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandøre inden for tøj branchen!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoere.

Jeg står i dette dilemma som siger, at jeg mangler leverandøre som kan skaffe skjorter til mig. Jeg har prøvet en masse, da jeg gerne vil have skjorterne som ''noname'' for at prisen ikke skal blive for høj ( har intet med at være nærig at gøre, men en del af min forretningsplan ). Da jeg har kontaktet flere mulige leverandøre, og set de løsninger de har givet mig som ikke mulige er jeg på udkig efter noget andet. 

Jeg vil allerhelst have noget dropshipping, men hvis det ikke kan være muligt så må vi kigge på andre løsninger :)!

Jeg snakker skjorter som i langærmede, gerne i slim fit etc.

Hvis nogle derud kan hjælpe mig - ville jeg blive mere end glad! :)

De bedste hilsner

Mads Grønning

Fra Taastrup
Tilmeldt 21. Jul 12
Indlæg ialt: 22
Fra  Scandinavian Express Service ApS | SES | Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mads skriv til ashernaman@hotmail.com. han kan hjælpe dig

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver lige igen, da det er utrolig vigtigt for mig! 

Hvis nogle har nogle kontaker indenfor den verden eller sådan, så skriv endelig en PM, her i debatten eller på min email: mads@bjergoe.com

Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Du bliver nok noedt til at komme med mere info for at faa et brugbart svar.

Er det private label skjorter du soeger? Hvilken kvalitet? Er det noget du selv vil udvikle eller bare en "stang-varer"? Hvor mange skal du bruge?

Det bliver svaert at finde dropshipping paa skjorter. Specielt hvis det er noget som du skal have egen brand i. Du skriver det skal vaere no-name, men du vil vel ikke bare saelge skjorte xyz som kunden saa lige saa godt kunne koebe et andet sted?

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller jeg søger egentlig bare skjorter, som jeg kan få presset prisen i bund på (No offence) Det er et helt nyt projekt jeg er igang i. Vi snakker gerne skjorter i Slim Fit. Jeg ville gerne have dem i ordentlig kvalitet selvfølgelig, men ikke noget så det bliver oppe i 1000+ kvaliteten, vi snakker en fornuftig kvalitet med value for pengene :) Heller ikke noget jeg selv vil udvikle, som sagt så er jeg bare interesseret i skjorter. Jeg ska bruge lidt forskelligt gerne størrelserne i m-l-xl-xxl :) Det er sådan set de 4 størrelser jeg havde påtænkt mig, ellers bare m-l-xl :) 

Håber det gav et bedre indblik i det?

Tak for hjælpen Lars!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Skjorter er ikke bare skjorter. Det er en jungle, hvor der er mange muligheder og kombinationer. 

Du kan få skjorter til 50 kr, og du kan få skjorter til 3-400 kr, men forskellen ligger ofte i materialerne, om de er strygefri, hvordan de er syet, og om de evt kommer i en æske eller andet. 

Skal de være ensfarvet? Stribet? Ternet? Eller noget helt andet? Og hvor mange skal du bruge?

Og hvad diffinerer du som god kvalitet?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen!

Det skal ikke være strygefri da jeg egentlig selv er ret så meget imod det, en klassisk flot herrerskjorte, og gerne skjorter som også er ungdommelige, kan lige vehæfte nogle billeder til sidst 

Jeg vil gerne op i en skjorte som ligger i prisklassen 100-250 kr. deromkring ihvertfald. 

Det er ligemeget hvad det er for nogle, det skal bare være skjorter gerne ensfarvet, stribet og ternet samt skovmandsskjorter! INGEN KORTÆRMET

Jeg har lidt nogle ideer her med billeder:

ALTSÅ: Vi snakker klassiske sort/hvide skjorter, vi snakker skjorter som der også er noget mønster i, samt skovmandsskjorter og denimskjorter. Er mest interesseret i første nævnte - i SLIM FIT gerne i modellerne m-l :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du bruge skjorter fra mærker som Calvin Klein, Dolce&Gabbana og Diesel, så smid en PB. Så kan jeg let hjælpe dig!

Du skal dog være opmærksom på, at disse mærker ikke arbejder i M-XXL, men derimod i 36-46...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

De skjorter du viser billeder er jo vist forskellige i kvalitet og design. Der er stor forskel paa en hvid poplin skjorte og en denim skjorte.

Anyway, hvis du vil betale op til 150 kr for en skjorte, kan du jo få en mærkevarer? Som eks Seven Seas du har et billede af. Hvis du bare vil have noget billigt hø, kan du gã paa alibaba.com eller tage fat i en af de mange danske leverandoerer der laver profil og/eller private label skjorter.

Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan saette et stk antal paa hvor mange du skal bruge vil det nok ogsaa kunne hjaelpe med at finde en leverandoer. Hvis jeg skal vaere helt aerligt lyder det noget flyvsk det du skriver. Det er svaert for mig ihvertfald at se et koncept ud fra det du skriver. Men der maa jo vaere en mening med det :)

Held og lykke med projektet.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)