Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik ønskes!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg har sammen med en ven startet en forfattervirksomhed op, der dog stadig er i babystadiet. Det betyder, at vi først lige har kunnet færdiggøre vores hjemmesidewww.tekstkreation.dk. Og så alligevel ikke. For ingen hjemmeside er jo perfekt.

Derfor kunne vi rigtig godt tænke os både ris og ros vedrørerende netop hjemmesiden. Er den indbydende? Troværdig? Kedelig? Overskuelig? Jeg er sikker på, at I kan sætte fingeren på et eller andet :-)

På forhånd tak!

PS: Mht. portrætbilleder af personerne bag venter vi blot på en anledning til at få taget disse. Så det er der "styr" på :-)

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 56
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 22:09

Hej Frederik. 

Super flot og enkelt hjemmeside. Jeg er stor fan! 

Dog så jeg meget gerne at I fik jer et CVR-nummer. Dette er i mine øjne et stort troværdighedskriterie. Desuden findes det, i mine øjne, ikke særligt troværdigt at I ikke tillægger moms (af gode grunde). 

Men ellers en rigtig flot side - nederst i jeres footer, hvor I henviser til sociale medier, så jeg desuden gerne iconer i stedet for tekst :-) 

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 22:28

Hej Mikkel

Tak for kritikken!

CVR-registrering har vi tænkt på i et stykke tid, da det - som du siger - er troværdighedskabende, at man har et, men vi vil lige sikre os, at det er et holdbart koncept først.

Ikonerne er en no-brainer, tak! :-)

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 56
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 23:15

Hej Frederik. 

Jeg vil anbefale at I gør det med det samme. Som jeg kan se, er I 2 personer. I har ikke de store investeringer og dermed vil I kunne gøre gavn af et I/S (interessentskab). 

Med et moms nummer kan I jo trække moms fra jeres indkøb, og I fremstår langt mere professionelle. 

Med et I/S hæfter i dog personligt, men det kræver ikke noget at starte det op. I og med I ikke har nogle massive investeringer lige pt., vil den personlige hæftelse ikke betyde noget, da I ikke skal ud og låne penge (som jeg kan forstå). I kan også lukke det ned, hvis det ikke er noget for jer - omkostningsfrit.

Det er gratis og relativt hurtigt, og jeg vil tro at det vil øge jeres salg

Hvis I vælger at oprette et I/S, vil jeg dog kraftigt anbefale at I opretter en kontrakt. Se evt. her: http://www.startvaekst.dk/kontrakterforisapsogas 

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 23:25

Fed ide! Jeg hader det i elsker at lave! sender jet nok et bachelor pprojekt inden længe! :) spøg til side. Det bliver vist lige dyrt nok.

Jeg er lige som Mikkel også stor fan! enkelt, simpelt, overskueligt, lækkert for øjnene (nogle sider er irriterende at kigge på).

Der i ''om skribenterne'' ville jeg have valgt at skrive den i jeg-form i stedet for 3-person. Det gør det mere personligt, og som i siger så er billeder af jer også vigtigt. 

På med CVR. Jeg stod faktisk lidt af, da jeg så at jeg ikke skulle betale moms. det forvirrede mig lidt. 

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 10:38

Mikkel:

Hej Frederik. 

Jeg vil anbefale at I gør det med det samme. Som jeg kan se, er I 2 personer. I har ikke de store investeringer og dermed vil I kunne gøre gavn af et I/S (interessentskab). 

Med et moms nummer kan I jo trække moms fra jeres indkøb, og I fremstår langt mere professionelle. 

Med et I/S hæfter i dog personligt, men det kræver ikke noget at starte det op. I og med I ikke har nogle massive investeringer lige pt., vil den personlige hæftelse ikke betyde noget, da I ikke skal ud og låne penge (som jeg kan forstå). I kan også lukke det ned, hvis det ikke er noget for jer - omkostningsfrit.

Det er gratis og relativt hurtigt, og jeg vil tro at det vil øge jeres salg. 

Hvis I vælger at oprette et I/S, vil jeg dog kraftigt anbefale at I opretter en kontrakt. Se evt. her: http://www.startvaekst.dk/kontrakterforisapsogas 

Tak for hjælpen! Det bliver næste punkt på to-do-listen så :-)

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 10:41

Lasse Bloch Petersen:

Der i ''om skribenterne'' ville jeg have valgt at skrive den i jeg-form i stedet for 3-person. Det gør det mere personligt, og som i siger så er billeder af jer også vigtigt. 

På med CVR. Jeg stod faktisk lidt af, da jeg så at jeg ikke skulle betale moms. det forvirrede mig lidt. 

Tak for kritikken, Lasse! Jeg kan sagtens følge dig mht. afsnittet om skribenterne og ligeledes billederne. Det kommer der styr på inden længe. Og så må vi også se at få fat i det CVR-nummer ;-)

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 11:26

Hej Frederik,

Dejlig simpel side - smukt! Dog synes jeg at der måske er lidt for meget luft over og under prikkerne til det der slideshow?

- Thomas

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 14:41

Hej Thomas, tak for input! Det vil vi tage med i overvejelserne :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)