Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

templatemonstor.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Er der nogen der har erfaring med brug af templatemonster.com?

Jeg vil gerne oprette min egen hjemmeside, og overvejer at bruge en template fra templatemonster.

Hvis I har dårlige erfaringer med dem, hvem bør jeg så vælge?

Det skal være meget nemt og hurtig, da jeg ikke kan code og vil kunne gøre det forholdsvis hurtigt.

På forhånd tak for jeres kommentarer.

Vh. Anders

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:41

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 15:44

Hej Anders,

Jeg har flere gange brugt templates fra Templatemonster.com og har aldrig haft problemer med det. Men jeg vil lige sige at hvis du ikke har nogen erfaringer med det "hjemmeside-produktion" overhovedet, så kan det sagtens volde dig en masse besvær :)

Thomas

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 19:05

Hej Anders

Jeg har brugt templatemonster til nogle af mine tidlige "hjemmestrikkede" hjemmesider. Det var fint nok, og jeg blev ikke snydt.

Men hvis du skal bruge din hjemmeside til noget mere professionelt, og ikke selv er den helt store ørn til programmering, så få hjælp till at få den tilpasset og sat op. 

Der findes masser af kompetente personer herinde på Amino som kan hjælpe, og det behøver ikke engang at blive så dyrt.

/Bengt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)