Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan beholder jeg mine kunder?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 17
Fra  Emil Klindt Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har tænkt på i et stykke tid at starte noget lignende henttilbud.dk, hvor en kunde kan udfylde en formular på mit website, og så derefter få 3 uforpligtende tilbud. Mit spørgsmål er så, hvordan sikrer jeg at mine kunder ikke går uden om mig, og direkte til leverandøren af servicen?
Min indtægt er at jeg får en hvis procentdel af det leverandøren tjener. Jeg har tænkt over dette i et stykke tid, men kan simpelhent ikke regne den ud. Er der nogle der kan hjælpe mig?

På forhånd tak.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:00

Den er svær. Men du kan evt. gøre det attraktivt for dem ikke at springe mellemledet, dig, over. Det kan du gøre ved fx at give afkald på en lille smule af din provision, og give dem det som rabat ved at bruge din side hele vejen. Du tjener lidt mindre, men de får en besparende grund til at blive.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 17
Fra  Emil Klindt Skrevet kl. 15:08

Hej Jonas

Jeg forstår desværre ikke hvad du mener. Mener du at jeg skal gøre billigere for kunden? Jeg kan ikke selv gøre det billigere for kunden, da jeg jeg kun for betaling af leverandøren, for at have henvist kunden til ham/hende (jeg får en procentdel af ordren som kunden bestiller).

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:24

Kører du det via almindelig affiliate, eller speciel aftale?

Hvis det er almindelig affiliate, vil det nok ikke virke.
Har du en speciel aftale, kan du prøve at aftale en ordning, hvor du giver afkald på en procentdel af din kommision, som kunden så kan få som rabat ved at bruge tilbud igennem din side. 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)