Dette er mit første indlæg, så sig endeligt til hvis det er placeret i den forkerte kategori.
Jeg sidder i øjeblikket og regner lidt frem og tilbage på et forretningskoncept baseret på en online markedsplads ala. E-bay eller det danske Trendsales.dk
Er nogen her på Amino, der kan give mig et overslag på hvad det ca. koster at få udviklet en sådan handels- /markedsplatform med et relativt kompliceret brugerrating- og valideringssystem?
- Vi snakker hele pakken med programmering, webdesign og hvad der ellers rent teknisk hører til.
P.s. Jeg vil også gerne have et overslag på hvad det ca. koster at få programmeret en tilhørende smartphone application?
mvh
Lars
E-commerce og online marketing nørd. Ejer webshoppen
Hvis du vil have det lavet i danmark så slipper du nok ikke for at skulle op over en 250-500k og det er endda lavt sat uden at kende dine krav - så jeg ved ikke engang hvorfor jeg kommer med den pris :) Du kan også ende op over 1 mill.
Det der afhænger af prisen er alle dine krav/ønsker til hvad det skal kunne og her er det ikke nok med bare "noget som ebay" men du skal leverer en lang række krav/ønsker til udviklerne.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg er enig med Niels, selvom du måske godt kan starte ud med et lavere budget. Det vigtigste er at du får en stilren og brugervenlig platform med en glidende funktionalitet.
Jeg er selv grafiker, og har været det i mange år efterhånden. Jeg arbejder sammen med en fantastisk programmør, så hvis du vil have et tilbud på opgaven, er du meget velkommen til at kontakte mig.