Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til produktion af dispensere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er lidt af en opgave, da man ikke bare lige laver et sådan nogen.

Hvis vi nu antager, at du har haft en designer ind over, som har fuldstændigt styr på produktet og endda også fået lavet en prototype, så skal du have fundet en, der kan støbe disse plast-dimser.

Bare det at få lavet en støbeform til dine dispensere er en ret bekostelig affære. Det koster et sted mellem 50-100.000 men så ejer du den også selv bagefter. Herefter skal du så have lavet et antal dispensere, hvilket er billigst i Europa, hvis mængden er lille og billigst i Asien hvis mængden er stor.

Uanset hvordan du vender og drejer det, så må du hellere berede dig på at leve op til dit navn (Bigspender) før du har et færdigt produkt.

Nu er mine beløb meget løselige, så tag fat i nogen af de gutter, der laver prototyper. De har forbindelserne videre og kan give dig et seriøst bud på, hvordan du kommer videre og hvad det vil koste dig.

Grill mig gerne, hvis mine beløb er helt i skoven! :)

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 38
Fra  BRICpro Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil godt kunne hjælpe dig frem til en fabrik i Kina, hvor du vil kunne importere deres standardvarer. Dvs. at du får dit logo på fabrikkens varer. Du kan kontakte mig på mads@bricpro.com hvis du er interesseret. 

Mads Bisgaard Christensen / mads@bricpro.com / www.bricpro.com

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Du kunne overveje om dispenserne kan 3d printes.

Selvfølgelig del for del. Og så samles derefter.

Se evt her;

http://www.pekotech.dk/

Held og lykke.

KMOsen

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)