Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Genbrugstøj

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Faaborg
Tilmeldt 16. Mar 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mig og en ven har tænkt os at starte en webshop op men vi har brug for nogle ideer vi har tænkt lidt over om man ikke kunne lave en Webshop hvor man kan købe genbrugstøj og så fik man det leveret. Kom med jeres mening om ideen? og kom også gerne med nogle andre ideer?

m.v.h Jonas & Johan

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:17

Hej J og J

Jeg synes det er en fremragende idé! Måske kunne idéen indebære et lidt unikt twist...Hvor tøjet bliver peppet lidt op, kommer et særligt sted fra, en del af overskuddet går til et særligt formål, man kan få syet sit navn ind i tøjet man køber...whatever? Så det bliver lidt særligt i forhold til bare at gå ned i den lokale genbrugsforretning? Kunne man samarbejde med nogen, på en måde så man fik en markedsføringsfordel ud af det?

Ja det er jo ikke så konkrete idéer, men bare lidt brainstorm. God idé....Jeg tror der er et marked for det!

Pøj pøj! 

Fra Faaborg
Tilmeldt 16. Mar 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:23

Takker det lyder fedt snakker jeg lige med Johan om det. Men takker igen :)

Fra Grindsted
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 09:33

Hvor vil i skaffe tøjet fra. ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 09:33

Så i vil oprette produkter som i kun har 1 af hver ?? Det lyder umiddelbart virkeligt omstændigt..

Fra Klippinge
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 194
Fra  www.top-deals.dk Skrevet kl. 09:41

Jeg synes det er en rigtig god ide. Skidt med det kræver lidt benarbejde, det gør alt jo. I kan finde masser af lækkert tøj i genbrugsforretningerne til ingen penge. Bare udstil det lidt eksklusivt. Der er også mange mærkevarer at hente. Desuden mener jeg, at når det gælder genbrug er der ingen moms på :-) - god vind med det!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)