Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for vurdering af webshop.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Grafisk er det ikke skarpt, synes jeg. Opdelingen, skrifttyperne, størrelsen, logoet. Det ser simpelthen ikke moderne og/eller indbydende ud.

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 17:34

Kim Sterup:

Andreas Brix:
Hvis du absolut VIL køre med dit nuværende design, så må jeg altså tilslutte mig de andre (desværre).
Siden virker useriøs, og amatøragtig.

Nu er det sådan at siden har set anderledes ud, den er lige blevet rettet til, så du har desærre nok ikke set den før den blev rettet.

My bad.

Men er der en særlig grund til du har valgt ikke at ofre lidt penge på et professionelt udarbejdet template f.eks?
Du kan få nogle virkelig flotte nogen til under 300 kr. 

Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 91
Fra  diam.dk Skrevet kl. 17:59

Syens generelt siden ser nem og overskuelig ud, og virker troværdig og brugervenlig, hvilket er vigtigt.
Godt arbejde!

http://diam.dk/ - Affiliate site med et stort udvalg af nettets bedste ure, smykker og tilbehør. Kig endelig indenfor. 

Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 18:40

Er ik imponeret, ser noget rodet ud på iPhone.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 25. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 18:47

Andreas Brix:
Men er der en særlig grund til du har valgt ikke at ofre lidt penge på et professionelt udarbejdet template f.eks?

Ja det er der, jeg kan godt lide selv at designe mine egene temp, og samtidig se det resultat der kommer ud af det, hvor derefter jeg kan set mig tilbage og sige, det har jeg selv lavet og være stolt af det

Personligt syntes jeg ikke selv at siden er skidt lavet, men det er altid rart at høre andres mening, som så også giver stof til efter tamke.
Så konstruktivkritik kan jeg altid bruge så jeg har noget at arbejde med og ud fra.

Beskyt din telefon med et lækkert cover fra My New Cover.
Kvit tobakken, ryg E-cigaretter se det hele på www.mynewcover.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 25. Feb 13
Skrevet kl. 18:51

Der nogen af jer der siger at den ser rodet ud.
Kan man få nogen eksempler på hvad det er der gøre at den ser rodet ud ??

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 18:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Må desværre tilslutte mig flere af de andre, med hensyn til udseendet. Synes det er super fedt at du selv vil lave det, men kom jeg ind på siden som potentiel kunde, ville jeg desværre hurtigt forsvinde igen. Siden fremstår ikke moderne eller tidssvarende i udseendet. Er ikke meget for at rakke ned på andres sider (kunne jo være ens egen så ud af lort til), men synes bestemt du skal kigge efter et der måske allerede er lavet og så selv rette til i det.

Kunne forstå ud fra tidligere indlæg at du vist kører Virtuemart, ik? Kiggede bare lige hurtigt på Google og stødte på dette design: VP ProMart - måske det var noget?

Om end ikke andet, så held og lykke fremover med siden og salget Yes

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 19:20

Super fedt at du selv vil lave det hele.

Men som jeg skrev i et tidligere indlæg, så er jeg sikker på du sidder ved en lille skærm.
For når man sidder på en stor, så bliver midten meeeeega bred.

Så husk at sætte en max-width i din css.

Jeg ville også gøre noget ved din menustruktur. Det giver ingen mening at du har ÉT punkt i den horisontale menu. Hvorfor ikke bare slette det? Eller også bør du rykke dine produktkategorier op i den i stedet.

Så ville jeg helt klart også vælge at slette den der tekst der ruller henover skærmen, med at din kortbetaling fungerer.

Det behøver vi altså ikke at vide, og slet ik med en "rullende" tekst :)

Held og lykke med dit site... Og igen. Super fedt at du vil udarbejde dit template helt fra bunden.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 25. Feb 13
Skrevet kl. 19:31

Andreas Brix:

Men som jeg skrev i et tidligere indlæg, så er jeg sikker på du sidder ved en lille skærm.
For når man sidder på en stor, så bliver midten meeeeega bred.

Så husk at sætte en max-width i din css.

Andreas Brix
Ja jeg vil give dig ret i at siden bliver for bred, også på min 19" skærm, jeg sidder i dette minut og roder med det.
Når jeg så køre det ind til 900px kan man se baggrunden, er der evt nogen forslag til en fornuftig baggrunds billede ??
Jeg laver det hele i Artisteer 4

Menuen ja den har jeg også tænkt lidt i, tror jeg dropper den ene menu side og nøjes med kun at havde menu i højre side.

Hvis der er fler forslag, så bare kom med dem, jeg sorter bare det fra jeg ikke ønsker at bruge. :-)

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 19:46

til at starte med vil jeg sige at hvis du selv er tilfreds med shoppen er det jo dejligt da det jo må være det vigtigste og der skal da nok være nogen der syntes det samme 

min mening er teksten på forsiden er håbløs det en lang klagesang om hvordan tingene kommer til at blive fra start til slut

på den slags side vil jeg klart vælge at fremhæve de positive ting og undlade alt andet måske helt droppe teksten og bare fylde ud med de mest atraktive produkter det gør de fleste andre der sælger mobil lir og sikkert fordi det virker og du har jo masser af fede produkter :-)

desuden bliver jeg gjort opmærksom på at jeg nu kan betale med dankort 3 forskellige steder på forsiden det er noget rod 

slideren på forsiden virker ikke optimalt nogen gange går den i stå og jeg oplevet også den begyndte at skifte hurtiger måske det er et problem med min browser luret din side i firefox

links på siden findes i et utal af farver blå sort hvid det gør at man skal gætte sig til at email adressen i din footer er et link hvis du lavet alle i samme farve ville der tegne sig et mønster der ville gøre at folk vil tænke aha linkene er de røde feks ..jeg ville helt droppe den blå ihvertfald og understregningen ville jeg også kyle langt væk 

din om os side handelsbetingelser og kontakt side syntes jeg er fine nok dog ville jeg få lavet mine tekster af nogen der ved hvordan det skal formuleres har selv samme problem og der må man have lidt selverkendelse det kan gøres så billigt at det ikke kan betale sig at spare her måske kender du en der er god til at formulere sig på skrift der vil gøre det gratis 

dine kategorier syntes jeg er gode dog ville jeg undlade at ligge  varene i diverse apple produkter i en kategorie men bare lade dem vises under de forskellige modeller men der er sikkert mange der vil være uenige i det ..men det vil give lidt fyld til hoved kategorien og et klik mindre på musen :-)

når jeg så har stoppet noget i kurven og går til kassen syntes jeg det for alvor bliver rodet jeg skal sidde og kigge rundt på siden for at finde ud af hvor jeg skal indtaste de forskellige oplysninger 

hvorfor ikke lave det i et step system altså når man trykker kurv kommer man til en side hvor man skal oprette sig som kunde osv

desuden virker teksten opdater ikke som en knap hvorfor står den der så ..der står også pris i samme bjælke men her vises heller ingen pris og ligeledes med moms og rabat det er noget rod 

hvis jeg så undlader at indtaste noget og trykker næste kommer jeg til siden indtast adresse det hele er noget mega rod når man kommer til kassen 

håber du kan bruge kritikken til noget fornuftigt og held og lykke med projektet 

p.s orderen til jonas jørgensen skal anuleres Big Smile sorry måtte bare trykke næste 

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)