til at starte med vil jeg sige at hvis du selv er tilfreds med shoppen er det jo dejligt da det jo må være det vigtigste og der skal da nok være nogen der syntes det samme
min mening er teksten på forsiden er håbløs det en lang klagesang om hvordan tingene kommer til at blive fra start til slut
på den slags side vil jeg klart vælge at fremhæve de positive ting og undlade alt andet måske helt droppe teksten og bare fylde ud med de mest atraktive produkter det gør de fleste andre der sælger mobil lir og sikkert fordi det virker og du har jo masser af fede produkter :-)
desuden bliver jeg gjort opmærksom på at jeg nu kan betale med dankort 3 forskellige steder på forsiden det er noget rod
slideren på forsiden virker ikke optimalt nogen gange går den i stå og jeg oplevet også den begyndte at skifte hurtiger måske det er et problem med min browser luret din side i firefox
links på siden findes i et utal af farver blå sort hvid det gør at man skal gætte sig til at email adressen i din footer er et link hvis du lavet alle i samme farve ville der tegne sig et mønster der ville gøre at folk vil tænke aha linkene er de røde feks ..jeg ville helt droppe den blå ihvertfald og understregningen ville jeg også kyle langt væk
din om os side handelsbetingelser og kontakt side syntes jeg er fine nok dog ville jeg få lavet mine tekster af nogen der ved hvordan det skal formuleres har selv samme problem og der må man have lidt selverkendelse det kan gøres så billigt at det ikke kan betale sig at spare her måske kender du en der er god til at formulere sig på skrift der vil gøre det gratis
dine kategorier syntes jeg er gode dog ville jeg undlade at ligge varene i diverse apple produkter i en kategorie men bare lade dem vises under de forskellige modeller men der er sikkert mange der vil være uenige i det ..men det vil give lidt fyld til hoved kategorien og et klik mindre på musen :-)
når jeg så har stoppet noget i kurven og går til kassen syntes jeg det for alvor bliver rodet jeg skal sidde og kigge rundt på siden for at finde ud af hvor jeg skal indtaste de forskellige oplysninger
hvorfor ikke lave det i et step system altså når man trykker kurv kommer man til en side hvor man skal oprette sig som kunde osv
desuden virker teksten opdater ikke som en knap hvorfor står den der så ..der står også pris i samme bjælke men her vises heller ingen pris og ligeledes med moms og rabat det er noget rod
hvis jeg så undlader at indtaste noget og trykker næste kommer jeg til siden indtast adresse det hele er noget mega rod når man kommer til kassen
håber du kan bruge kritikken til noget fornuftigt og held og lykke med projektet
p.s orderen til jonas jørgensen skal anuleres
sorry måtte bare trykke næste