Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

taxachauffør søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige til familie middag, og er netop blevet spurgt af min bedstefar, om jeg ville hjælpe ham med at søge en taxachauffør til hans vogn.

Har i nogen gode erfaringer med jobsøgning på nettet?

På forhånd tak :-) og god lørdag aften :-)

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 18:57

Hej Martin.

Din bedstefar vil klart være bedst tjent med, hvis der kan findes en igennem netværk, evt. job eller jobnet? Det har ikke erfaring med.

Til gengæld har jeg erfaring med at søge nye medarbejdere gennem jobnet, jobindex, stepstone og hvad hedder de ellers. Jeg bliver så træt. Sidst vi søgte fik vi 398 ansøgninger, hvoraf måske de 20 var rigtig relevante.

Der er rigtig meget arbejde i at sorterer, kalde til samtale og så videre.......i disse tider søger alle alt de overhovedet kan komme afsted med. Selvfølgelig gør de det. Men med mindre at han har rigtig god tid, vil jeg anbefale at kigge på aktive CV'er på jobnet.

Så kan han selv vælge nogle ud, og ringe til dem.

Natasha

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 21:08

Mange tak for det :-)

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 21:35

Hvis det er for Herning Taxa han kører, så har de et intranet, hvor han kan slå jobannonce op, hvor det så kun er tidligere chauffører for herning taxa der kan se dem.

Ellers ja, jobnet, så får han nok en masse useriøse ansøgninger, da jeg selv fik mit sidste taxajob, fik jeg det foran 20 bedre kvalificerede ansøgere, fordi jeg havde bopæl tæt på hvor bilen stod, da ingen arbejdsgivere jo vil stole på at folk reelt set vil flytte efter jobbet hvis de nu fik det.

Men der er massere af kvalificeret arbejdskraft til taxa (både alm. taxa og servicetrafik) men også rigtig mange man skal undgå, da det jo er et servicefag, og nogle kun tager det fordi de tror de kan tjene 30-40.000/md på det (hvilket man ikke kan særlig mange steder med "kun" 60 timer/uge)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)