Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om min ide?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens.

Jeg er også lidt bange for der bliver for meget spild når det gælder kørslen. Men indtil der kommer en nogenlunde fast kundekreds hvor man kan planlægge kørslen sådan så den mindskes bedst muligt er jeg villig til at gøre hvad der skal til..også selvom det kommer til at koste mig en del penge det første stykke tid.

Tak for god feedback Jens, har taget lidt stikord.

Du må også have en rigtig god dag!

Mvh

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 14:43

Jeg tror at det vigtigste værktøj for dig er en simpel hjemmeside med god SEO osv. Da jeg fandt min seneste massør var det simpelthen ved at google fys. massage og den by jeg bor i.

Du bestemmer under alle omstændigheder selv om du vil køre ud til en kunde, eller om du vil forsøge at flytte behandlingen til en anden dag så det giver mere mening for din kalender. Når jeg er blevet spurgt i god tid og på en ordentlig måde, om det er ok at flytte min tid har jeg sagt ja hver gang og haft det fint med det.

Jeg sender dig web adressen til hende jeg bruger i en PM.

Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 09:33

Er det ikke muligt at du prissætter pr. behandling? Pris pr. time er sådan en underlig mellemregning sommetider, det må være værdien for din kunde der tæller, ikke hvor lang tid der går? Hos frisøren betaler man for at blive klippet, jeg betaler 200 kr for en plysning der tager 10 minutter. Jeg er sådan set ligeglad, jeg betaler de 200 kr for at blive "kureret" og jeg har da overhovedet ingen intentioner om at sidde længere i frisørstolen end højst nødvendigt. Selvom jeg godt kan regne ud hvad frisørens timeløn er ved "fuld beskæftigelse"..:-).  

Tilmeldt 16. Mar 13
Skrevet kl. 17:32

Hej Tom.

Jeg kan godt følge dig, har dog aldrig set et sted hvor massage bliver talt i behandling istedet for timer/minutter. :) Men vil mene der også er en grænse for hvor hurtigt massage kan foregå. :)

Tak for input!

Mvh

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1173
Skrevet kl. 17:42

Jeg synes, det skal koste max 350 i timen.

For det andet: en god idee at tilbyde det til firmaer, især, når der er fysisk arbejde.

Jeg kender nogle firmaer, som yder tilskud til behandlinger, så personen skal bare betale f.eks 100 Kr fra egen lomme.

mvh

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:22

En time pris på 350 kr. Som skal dække op til 50 km kørsel, op og nedtagning af udstyr samt tiden for det hele! Det virker allerede som en dårlig forretning. Worse case bliver det 2 timers arbejde og 100 km i bil for 350 kr.

Hvis der er tale om et introduktionstilbud, så kan er det en investering i opbyggelse ag kundekreds, men ellers bliver det en kort fornøjelse. Forretningsmodellen holder simpelthen ikke.
Det vil give stress og ikke frihed.

350 kr. Kan gå hvis kunderne kommer til dig.

Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Borlund massage & kostvejlednng Skrevet kl. 14:15

Har ikke læst alle de andre svar, men jeg er selv massør og har også været udekørende. Du skal regne med at lige meget hvor god du er til at lægge ruten er der spild til både med kørsel, og når du når frem opsætning- kunden skal have tøjet af osv- du skal pakke sammen. en pris på 300 er alt for lidt. Du skal betale både moms og skat, du kan selvfølgelig nok blive RAB godkendt i form af dine uddannelser, men stadig er det for lidt. du kan også risikere hvis det bliver for billigt, at folk tænker- du er desperat eller det er noget møj du levere- det skal du have med i tankerne når du prissætter. Lig nogenlunde på niveau som de andre i dit område dem som vil have råd til massør har det også. Jeg tror ikke på at du vil få så mange flere kunder fordi du ligger så meget lavere i pris. 

God vind med dit projekt

Tilbyder forskellige former for massage, både fysiurgisk og wellness - Borlund Massage

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 14:48

borlund massage:
Jeg tror ikke på at du vil få så mange flere kunder fordi du ligger så meget lavere i pris. 

Nej, nogle gange er det mere interessant at have færre kunder, men tjene lidt mere på hver enkelt. F.eks. som her, hvor der er kørsel og spildtid. 

Så gælder det om at få et omdømme for godt arbejde og god service - frem for lave priser.

Tilmeldt 16. Mar 13
Skrevet kl. 23:31

Hej, lige en lille opdatering her fra. Er startet så småt op, og de sidste 2 uger har jeg haft omkring 40 kunder. Jeg er ovenud tilfreds nu jeg tænker på at jeg kun har været igang i så kort tid. Det har kostet lidt fridage, men den anden vej har jeg allerede fået et par faste kunder.

Har taget en masse af jeres ting til mig og timeprisen er landet på 425kr. + kørsel. Det kan sagtens kører rundt..indtil videre i hvert fald!

For at få lidt ekstra reklame for mig selv har jeg tænkt at lave "Samvittigheds massage".. -betal hvad du vil. (også 0kr) kørende i 1-2 ugers tid. Virker det som negativ reklame i jeres øjne? Andre tanker? Nogen der kan se det sjove i det?

Jeg ved godt det vil komme til at koste en del penge, men fremadrettet håber jeg på det vil give nye evt. faste kunder.

Det var lige lidt her fra :)

Mvh

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 23:38

Kanon! Tillykke!

Jeg er ikke vild med din nye idé. Tror ikke at den giver seriøse kunder.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)