Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om min ide?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer!

Jeg har tænkt og tænkt i flere måneder over hvordan jeg bedst muligt starter min virksomhed op. Det skal siges at de ikke behøver være fuldtid fra dag 1, men gerne på sigt. Pt er jeg i fast arbejde med arbejdsdage på 12 timer+ og har været ansat de sidste 10år.

Jeg er uddannet Læge- og fysioterapeut eksamineret massør og har leget med tanken om at starte op som udkørende massør. Her popper alle spørgsmålene så op med gevaldig hast!

Første prioritet for mig er at alle skal have råd til massage, altså priser hvor de fleste kan være med. Jeg skulle så tilbyde at kører ud i en radius af 50km fra den by jeg bor i (i byen bor ca 31000 personer), men jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal prissætte dét.

Jeg har kontaktet to foreninger om tilbud på sponsorat i form af gratis massage, en amerikansk fodboldklub samt en forening der har med E-sport at gøre. Begge har været positive og ville gå videre med det til bestyrelsen.

Her kommer noget af det jeg vrider hjernen over:
1. Hvis det bliver timet godt og man laver den nemmeste rute mellem kunderne dagligt kan jeg ikke se det store problem i udkørslen, men er der noget jeg har overset?

2. Prisen for 1 times massage efter kundens ønsker ville jeg prissætte til 300kr. deri er kørsel lagt til om du bor 5km eller 50km væk, fast pris.

3. Prisen hvis der er 2 eller flere betalende kunder under samme tag (har haft kunder der samler sig med venner og bekendte) ville jeg prissætte til 275kr. deri er kørsel også medtaget.

4. Firma ordning, hvordan er den bedste måde at komme ud til dem? Personligt fremmøde?

5. Sidst men bestemt ikke mindst, studerende. -10% på prisen?