Hej
Der findes mange beregning. mange spørgsmål som kan bremse en god ide og vision ... mit bud og råd er nok mere simple, jeg har selv haft mange bekymring omkring opstart mm. min gamle far skrev denne note engang ..
Om du frem i verden vil, da kend din pligt og svigt den ej.
Sky intet job, men tag kun fat om end det varer dag og nat.
Læg aldrig halvgjort job til side fordi du vil helst vil gå i tide.
Thi gør du mere end man forventer du få engang din løn med renter.
Og for at nå til tops på stigen, der kræves en bestandig higen,
samt VILJE LYST og ENERGI
Tag chancen – før den er forbi
Denne vil jeg blot give dig. Mit råd er at du skal tag 350 kr ingen kørsel. hvis der er 2 behandling på samme adresse kan du give 50 kr i rabat.
Om pris så betyder 300 eller 350 kr mine øjne ikke så meget. Jeg har selv haft det dillema at jeg kom igang med en forlav pris . Jeg tror det er vigtigt at opstille mål for hvilken løn løn du forventer , regn baglæns.
Din løn( regn med bruttoløn) forsikringer, inventar driftmidler transport mm dvs. et omsætningkrav på eks. 50000 kr i mdr. / 350 kr = 143 behandling. såfremt der er fuldt betalende kunder..
Dette fordel over 25 dage = 6 behandling pr dag. håber du kan se hvor jeg vil hen ....
Jeg ved godt at man måske ikke hver mdr når mål. men med overnævte ordsprog på spejlet er der kun indsats indsats villje og gå på mod .....
rabat er altid i fokus. Hvis jeg var dig ville jeg lave sweetdeals. eller = for at komme ud, Husk simple løsning virker ...
Lav et facebook side og præmier hver 10 Likes med en ekstra oplevelser eks. hot stone eller = forsøg at undgå rabat på din pris, giv noget ekstra.
Nyd og tro på at dit projekt er det rigtiget for dig. og glem dem som ikke tro på ideen, VILJE og GLÆDE samt en aktivt drive vil altid give resultat.
Omkring økonomi er mådehold en god detalje.. intet er umulig
GO for it....