Som overskriften lyder, mangler vi et sted at hoste vores produktions og webserver.
Serveren er en 1U HP G7 server. Serveren har 2 strømforsyninger, 1 er aktiv, 1 er backup. 430W ~ 1 Ampere. Vi har nogle tilbud fra TDC, NGDC og JayNet, men inden vi beslutter os tænkte vi at en iværksætter herinde også kan få lov at byde.
Vi har 2 store websites, det ene er et dating site, det andet er et film site. Vi har meget trafik til og fra Amazons server pools i Irland, ca 500 GB om måneden. 98.1% af vores WWW besøgende er fra Danmark, men da vi hoster mange billedfiler bruger disse i omegnen af 5 GB WWW trafik. Jeg er derfor ikke interesseret i national trafik da langt det meste af vores trafik er internationalt til Irland.
Byd gerne, og jeres bud skal være offentlige herinde. Jeg accepterer ikke bud i private beskeder.
Vi kræver kun adgang hvis vi skal vedligeholde hardware, og des lignende. Altså, vi skal selvfølgeligt have adgang til vores udstyr hvis der opstår et nødstilfælde uanset tidspunkt på døgnet.
Af IP adresser er det af min opfattelse at en blok på minimum 8 må være standard? Vi skal ihvertfald som minimum bruge 5 tilgængelige :)
Det var dog en mærkelig regel, særligt hvis man tager den åbne handel og konkurrence i betragtning. Men du er meget velkommen til at ændre mit indlæg til bud modtages privat.
Det er helt iorden. Jeg tror dog at jeg vil oprette en ny tråd i den kategori. Dette opslag er ved at være lidt for meget "kontamineret" af uvedkommende svar.