Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen branchekode-kyndige herinde?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at registrere min virksomhed, men kan finde 3 forskellige branchekoder der passer på konceptet: 2 til fremstilling af to forskellige produkter jeg laver, og så en der går på detailhandel inden for den type butik/webshop jeg har (skal have)

Please help meeeee....Så jeg kan få det CVR nr. og få købt råvarer ind og komme igang..

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 14:28

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 14:31

Jo jo den er jeg med på, men som nævnt er der både et par stykker der dækker over fremstilling af varer - og over distribution. Jeg både fremstiller og forhandler - skal jeg bare selv vælge hvad der er vigtigst mon? :D Det er det hele jo...

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 15:28

Umiddelbart ville jeg personligt nok tage branchekoden for noget fremstilling. Ville mene at der godt kan høre distribution og forhandling med i det. Tror ikke der er mange der fremstiller noget som de ikke distribuerer eller sælger. Jeg ville bare komme igang, og hvis der er nogle der siger noget til det, ja så kan du jo få det lavet om. 

Synes i hvert fald at fremstilling virker som det overordnede.

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)