Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webmaster søges!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du erfaring indenfor designs og opbygning af hjemmesider så vil jeg meget gerne i kontakt med dig / jer ..

 

Mangler en som kan stå for opbygning og designs af hjemesiden samt logo.

 

Ville det være noget for dig og ser du dig selv som en som har hvad der skal til vil jeg meget gerne høre fra dig.

 

Mvh.

 

Sylverio ;)

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sylverio

Lige et par tips i din søgen:

- Prøv at skrive lidt mere specifikt hvilke ting det omtalte website skal kunne løse. Det er næsten umuligt at gætte sig til hvilke type evner og arbejdsopgaver der ligger i det. Webudvikling er i dag noget der kan kræve alt lige fra en enkelt gut i en kælder, til et team på flere 100 mand afhængig af websitets kompleksitet.

- Hvad er dit budget/budgetter? Dvs. Hvad forventer du at bruge på websitet den kommende tid. Det kan hjælpe andre til at finde ud af om det er en opgave der er i en størrelsesorden som er interessant for dem. Der er mange udviklere der ikke vil starte et projekt op for et par 1000 dkr, da det koster dem mere bare i møde og telefontid.

- Der er rigtig rigtig rigtig mange mennesker i verden i dag der har erfaring med design og opygning af websites. Der er alt lige fra den 64 årige bibliotekar der har været på aftenkursus, til naboens søn, der laver det i sin fritid, til eksperter der ikke har laver andet de sidste 10 år, m.v.. Måske skulle du prøve at angive hvilken type du søger ud fra hvor meget du forventer at vedkommende skal være til rådighed og hvor dygtig personen skal være. Det afhænger meget af om projektet er et lille hyggeligt website for den lokale sandwhich forretning med et enkelt menukort, eller om der er tale om et onlinesystem til at styre logistikken bag en virksomhed med 500 vognmænd... osv :-)

Du kan måske også få noget ud af at læse mit indlæg i en anden tråd, der fortæller lidt om hvordan man nemt kan skræmme udviklere væk.

http://www.amino.dk/view.asp?topicID=19718&pageNo=1&num=20

De bedste ønsker og held og lykke med projektet. :-)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Sylverio

... måske er jeg den du søger!

Men som der skrives i denne tråd er det lidt svært at vide helt præcist havd du forventer. Du kan på min hjemmeside : webmaster 

se hvad jeg kan tilbyde dig. 

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget gerne hjælpe dig, men som sagt - kan du måske levere lidt flere oplysninger?

Du kan læse mere om services og referencer på hjemmesiden:
www.ComputerLab.dk

 

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Oscar - dit link virker vist ikke?....

Men du har helt ret - prøv at være mere specifik...flere informationer på...det er jo ikke en pose appelsiner der skal leveres en gang om månenden du spørger ind til...:)...

Anyway, send mig gerne en mail så kan vi tale lidt om hvad det er du har behov for..og hvad vi kan tilbyde...

 

Mailen står i min siganatur, ligeledes gør min folio...

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

 

Jeg tror problemet skyldes at Amino formodentlig at ændret linkstruktur i mellemtiden :-)

Fra København
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Syverio,

Vi kan måske hjælpe dig, men som de øvrige skriver - mere information vil ikke skade :) I mellemtiden kan du jo se hvad vi pt. har lavet af websites på morning.dk/08/sites.html- Det er kort fortalt en blanding af websites baseret på alt fra et ganske enkelt Flash-slideshow, til Joomla CMS websites, og så en webshop (der bliver tilføjet to yderligere webshops meget snart!).

Du skal være velkommen til at kontakte mig på mortenthorpe<at>gmail.com

Morning.dk - Websites, CMS, Webshops og web-hosting - Teknik og design

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)