Min paypal betalingsgate way på min prestashop er død, og jeg kan ikke sælge noget når det driller sådan. Det virkede fint og pludselig døde det uden at jeg havde rørt noget. Hvis der er en der kan lave det er jeg villig til at give en Oplivelses præmie / pris. Jeg har prestashop og bruger paypal kreditkort gate api. Når en kunde prøver at komme til selve betalingen skriver den denne fejl:
en kunde har oplevet et problem med modulet paypalapi, se rapporten:
paypal response:
->
paypal retuneret fejl
Håber virkelig der er en venlig sjæl som kan hjælpe mig ud af denne betalingspine.
er der ik noget med at paypal løsninger ik virker på one.com mere syntes jeg læste noget tidligere ......skal lige prøve at se om jeg kan finde et link
hej mike du skal overhoved ikke give mig noget.....er sikker du kan hjælpe mig en anden gang som tak
jeg lavet lige en hurtig google søgning og det er da lidt mærkeligt at det ikke flyder med historier om fejlen hos one.com så måske det en and ....har du kontaktet one.com ?
Selvom jeg er aldeles u-fan af one, som kan ses i en anden tråd, så er jeg enig i, at du skulle tjekke det inden du antager det er one.coms skyld, rygter er der nok af ;) Så kontakt supporten og hør dem om de har et bud på hvorfor det ikke virker.
Du har ret Pernille. Men i kampens hede kommer jeg tit til at give de åbentlyse skylden. Og da jeg havde sikret mig at den åbenlyse fejlmager altså mig ikke havde begået fejlen så fik næste part skylden, paypal, også one :)
Men det virker nu, fik ikke skiftet til meebox så jeg bliver hos one.com lidt endnu
Håber alle har en rigtig god søndag med mange ordre igennem deres betalingsgate.