Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Affiliate Program, men hvem fortæller jeg det til?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 57
Fra  michaelbang.com Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Mit navn er Michael Bang, og jeg er grundlægger af en af Danmarks absolut største fotoblogs. Derudover er jeg netop i dag udkommet med en ebog der hedder "Aldrig Mere Auto", der er Den Ultimative Kameraguide, hvis du gerne vil styre dit kamera selv (vha. de manuelle indstillinger) - uafhængigt af kameramærke.

Jeg har i den forbindelse samtidigt oprettet et Affiliate Program, hvor jeg tilbyder, at du kan sælge min ebog (og kommende workshops, fotokurser m.m.). Pt. får du 50% af salget, og ebogen koster kr. 199,- inkl. moms.

Alt sammen rigtig fint. Men! Hvor skal jeg markedsføre mit Affiliate Program? Hvor, udover her på Amino, holder affiliate marketing folk til henne? Findes der forummer på nettet? Særlige websites?

Jeg er lidt på bar bund, så håber I kan hjælpe.

Læs mere om programmet her: http://www.michaelbang.com/danskversion/partner/

På forhånd tak for jeres tid.

Bedste hilsner,

//Michael

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 18:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael,

Jeg ved ikke meget om affiliate programmer, men jeg har dog konstateret at de som regel er samlet hos få udbydere, der så sørger for hele alting omkring dette program.

Det vil sige Partnerads og mange flere - det giver den tryghed for dine affiliates, at de får deres penge for deres arbejde og du kommer ud til langt langt flere mulige kunder. Det er altså win-win for dig fremfor nu hvor du ikke kan finde affiliates selv, da du jo netop skulle slippe for markedsføringen. Skal du markedsføre dig til affiliates eller direkte til kunder, er jo næsten samme deal, så hvorfor overhovedet bruge affiliates?

Derfor - tilmeld hos de professionelle formidlere af affiliate programmer og lad dem få en bid af kagen. Alternativt får du nok slet intet.

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 20:14

Du skal simpelthen bare ind og oprette dig om annoncør på diverse danske affiliatenetværk, heriblandt partner-ads.dk, euroads.dk, tradedoubler.dk osv. Personligt kan jeg bedst lide partner-ads.dk, men du kan jo gøre dine egne erfaringer :-).

Spændende emne i øvrigt - held og lykke med det!

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 20:18

I øvrigt vil jeg helt klart anbefale dig, og andre webshop-ejere/annoncører, at lytte til dette fuldstændig geniale og dækkende podcast fra Mikael Riecks blog, hvor han snakker med Ken Schultz fra partner-ads.dk. Podcastet giver et rigtig godt indblik i, hvordan tingene fungerer bedst muligt for begge partner (annoncør og affiliate). http://www.antphilosophy.com/hemmelige-tricks-fra-affiliatenetvaerk/

Tilmeldt 3. Nov 09
Fra  michaelbang.com Skrevet kl. 21:17

Tak for feedback. :)

Jeg skal HELT SIKKERT oprette mig hos allerede etablerede firmaer. Har dog bare, som et supplement, mit eget program, og det vil jeg naturligvis også gerne have ud over stepperne. :)

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 21:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:50

Amino er et godt sted at starte med at fortælle om sit affiliate program, dog vil mange affiliates gerne have sikkerheden ved at gå gennem et netværk og det er da noget du skal overveje.

Kiggede lige hurtigt på dit affiliate program og du skal nok lige kigge lidt mere på SEM & Facebook politik og regler for udsendelse af mails.

Du er velkommen til at hive fat i mig, så kan udbyde det lidt mere.

Tilmeldt 3. Nov 09
Fra  michaelbang.com Skrevet kl. 11:15

Tak for feedback. Det er muligt, at jeg lige hiver fat i dag senere i forløbet. :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)