Kære Aminoer, Mit navn er Michael Bang, og jeg er grundlægger af en af Danmarks absolut største fotoblogs. Derudover er jeg netop i dag udkommet med en ebog der hedder "Aldrig Mere Auto", der er Den Ultimative Kameraguide, hvis du gerne vil styre dit kamera selv (vha. de manuelle indstillinger) - uafhængigt af kameramærke. Jeg har i den forbindelse samtidigt oprettet et Affiliate Program, hvor jeg tilbyder, at du kan sælge min ebog (og kommende workshops, fotokurser m.m.). Pt. får du 50% af salget, og ebogen koster kr. 199,- inkl. moms. Alt sammen rigtig fint. Men! Hvor skal jeg markedsføre mit Affiliate Program? Hvor, udover her på Amino, holder affiliate marketing folk til henne? Findes der forummer på nettet? Særlige websites? Jeg er lidt på bar bund, så håber I kan hjælpe. Læs mere om programmet her: http://www.michaelbang.com/danskversion/partner/ På forhånd tak for jeres tid. Bedste hilsner, //Michael |
Hej Michael,
Jeg ved ikke meget om affiliate programmer, men jeg har dog konstateret at de som regel er samlet hos få udbydere, der så sørger for hele alting omkring dette program.
Det vil sige Partnerads og mange flere - det giver den tryghed for dine affiliates, at de får deres penge for deres arbejde og du kommer ud til langt langt flere mulige kunder. Det er altså win-win for dig fremfor nu hvor du ikke kan finde affiliates selv, da du jo netop skulle slippe for markedsføringen. Skal du markedsføre dig til affiliates eller direkte til kunder, er jo næsten samme deal, så hvorfor overhovedet bruge affiliates?
Derfor - tilmeld hos de professionelle formidlere af affiliate programmer og lad dem få en bid af kagen. Alternativt får du nok slet intet.