Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import tilladelse ebay

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 78
Fra  coolspeaker.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:46

Du skal ikke ha importtilladelse for at købe fra UK som er i EU - og der bør ikke komme ubekendte afgifter på - Jeg har ikke kendskab til briller og aner ikke men jeg troede wayfarer var et registreret navn for RayBan modellen og derfor ville jeg ikke ane om du blev taget og destrueret som import af kopier

Du skal være opmærksom på, at til 10 kr for et par solbriller, er kvaliteten i alle fald en der kan give lidt returneringer - men der er ikke et afgiftsproblem for dig ud over portoen som jeg ser det (og en evt kopiproblematik som sagt)

Importtilladelse behøves kun fra uden for EU - men CVR kan du behøve for ikke at overskide momsgrænser - se HER DETTE LINK

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 21:48

Da de sendes fra Kina, skal du importregistreres, hvilket kræver en CVR registrering, og at du så husker at sætte kryds i import.

Igen, da de kommer fra Kina, er det 95% sikkert en kopibrille de sælger, og er derfor ikke lovlig at videresælge i Danmark

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:51

silversand:
Da de sendes fra Kina, skal du importregistreres, hvilket kræver en CVR registrering, og at du så husker at sætte kryds i import.
JEP helt klart hvis de sendes fra Kina- hvor der jo så også kommer told på - og afgifter - selv om de købes fra ebay.co UK - om de ligger så tæt op ad rayban at det giver problem eller går fint med noname - men godt set silversand Smile

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)