Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er prisen på en webshop?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

PB er en forkortelse for privatbesked. De kan bl.a. findes i indbakken på amino :)

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjah - Christian fra WorkGear siger det meget korrekt... 


Du skal dog regne med at det er en jungle uden lige.... 40.000 forskellige udbydere der tilbyder ligeså mange forskellige priser og lige så forskellige måder at sammensætte din nye shop på..

Mange rammer ikke rigtigt første gang de lancerer deres webshop og flere endnu vælger helt efter et år eller to at lukke fordi den ikke levede op til det arbejde der ligger i det..

Ser rigtig mange der starter webshops op og lukker igen.. Det er blevet almindeligt og let tilgængeligt at gøre.

Overvej det en ekstra gang... Er du sikker på din idé? Har din virksomhed det der skal til? Hvilket behov dækker du hos forbrugerne? Hvem er dine konkurrenter, hvad har de af økonomisk rådighed? Har du overhovedet en mulighed? Hvis du kan gennemskue det og stadig mener der er potentiale hvis du er realistisk - så go for it... Go all the way!

Men hvad der startede med måske 10.000,- bliver hurtigt fordoblet med tilretninger, annoncer, nye ideer m.fl.

Held og lykke :)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Lyngby
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg godt nok lige for meget deadline til at sætte mig ind i, men du skal være velkommen til at smide mig en mail på lillih@eq-media.dk

 

huhej fra Lilli H.

Fra København S
Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 22
Fra  workgear.dk Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lilli H.:

Det har jeg godt nok lige for meget deadline til at sætte mig ind i, men du skal være velkommen til at smide mig en mail på lillih@eq-media.dk

 

huhej fra Lilli H.

Hej Lilli

Nu handler tråden ikke om det meeen lad mig lige hjælpe dig pædagogisk / rigtigt til en anden gang - for du kommer jo til at bruge Amino til evig tid :)

Øverst på denne side kan du se knappen "INDBAKKE" der kan du se dine PB (Private Beskeder) som ingen andre kan se andet end dig og personen der naturligvis sender beskeden.

Hvis du vil sende en PB (Privat Besked) til nogen kan du eksempelvis trykke på navnet: I dit tilfælde Jess

Når du så er på hans profil kan du så trykke på (Send Privat Besked) = PB

Håber det hjælper dig! Og før nogen kommenterer det, så nej kan jo ikke sende Lilli en PB om det ;)

Bedste hilsner

Christian WorkGear.dk

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

SorenBP:

Hej Aminoer

Går og overvejer lidt at starte en webshop, men tænker på er der nogle herinde der ved sådan nogenlunde præcist hvad det koster at starte webshop? Gerne nogle der selv har startet en? Og hvad koster det hvis man skal kunne betale med kort på den?

Mvh.

Søren

 

Det kan egentlig gøres næsten gratis med en open source-løsning - du skal bruge:

Webhotel (fx Meebox til 10 kr./md)
Domæne (45 kr./år)
Komplet webshop som fx Prestashop, der er gratis.
Paypal til at modtage kreditkort (kun gebyr pr. transaktion)

Dermed kan dine faste udgifter være meget lave - i hvert fald i starten.

Vi har lavet en lille webshop, der sælger iphone covers og tilbehør, i Prestashop og med Paypal. Du er velkommen til at kigge på den og komme med spørgsmål, hvis du har nogle.

Fra Lyngby
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SorenBP,

Tak for input, jeg må ind at kigge på det, ved du, om man kan man få modul til dankortbetaling?

solskinshilsen

Lilli H.

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lilli H.:

Hej SorenBP,

Tak for input, jeg må ind at kigge på det, ved du, om man kan man få modul til dankortbetaling?

solskinshilsen

Lilli H.

Var det til mig? :) For at tage imod dankort, skal du have en indløsningsaftale med Nets - det er kun dem, der har dankortet. Men danske visa-kort og lign. klares fint ved Paypal uden noget særlig tilpasning :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det ikke er en shop, der er vanvittig kompliceret med hensyn til funktionalitet, så tilbyder vi lige nu Magento-løsninger med komplet design og opsætning til kr. 3.995,-

Her får man en færdig køreklar løsning, hvor der er serverplads i 1 år. Vi sætter betalingsløsning op og giver samtidig 12 måneders support.

Betalingsløsning kan f.eks. være Paypal og Ewire, så er man rigtig billigt i gang og kan modtage de relevante betalingskort.

Fra Lyngby
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, jeg har indløsningsaftale med Nets og vil gerne udenom paypal - uanset hvad er jeg ikke skarp nok til selv at skabe platformen :-)

I huj og hast-hilsner

Lilli H.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lilli,

du kan sagtens bruge NETS og Magento sammen, det er sådan set meget enkelt og opsætning er inkluderet i prisen hos os.

Så skriv endelig, hvis det har din interesse - så skal jeg nok finde en løsning på en shop til dig, der ramme målgruppen og skaber resultater :)

PS! Du kan f.eks. bruge Epay i forbindelse med din NETS-aftale.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)