Hej Aminoer.. Jeg ved sgu ikke lige i hvilket område min forespørgsel skal placeres, men der er nok en supporter der flytter det hvis det er helt skævt :). Jeg kunne godt tænke mig at kunne lave hjemmesider, kort og godt! Jeg har ingen erfaring eller viden vedr. området, så jeg starter HELT fra bunden. Det er ikke meningen at det er noget jeg skal leve af eller på anden måde tjene penge på, det er primært til hobby brug. Men når det er sagt, så ønsker jeg stadig, at blive rigtig skrap til det, da jeg er dårlig til at gøre "ting" halvt. :) Hvordan kommer jeg aller bedst i gang? - Er der nogen gratis kurser eller lign. som jeg kan snuse til for at se om det overhovedet er noget jeg kan finde ud af før jeg kaster mig ud i det helt store? Er der nogen ting jeg skal tage stilling til inden jeg starter? fx. hvilken platform jeg ønsker at bruge m.v.? Jeg kan forstå at HTML er det nye sort, frem for flash m.v. Håber på at høre fra jer! Som en ligge side note, så kunne jeg i samme forbindelse godt tænke mig at lære at lave logoer.. Jeg står bare lige i samme dilemma med viden inden for området, samt hvilke programmer/platforme m.v. jeg skal benytte mig af. Jeg håber i gider at give jer tid til at skære tingene ud i pap for mig. På forhånd mange tak! :) Ha' en super dag. //BM |
Så ville jeg starte på http://www.codecademy.com/tracks/web Der kan du lærer det fra bunden på en fed måde.