Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investerings-forslag

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kloge hoveder, 

Jeg står i en situation, hvor jeg skal investere en 1mio. +. Jeg er dog meget i tvivl om hvilke banker der kan tilbyde mig den bedste løsning. Tænker pengene primært skal investeres i obligationer, og et fåtal i aktier. Indtil videre har jeg fået tilbud fra Nykredit og en mindre Sparekasse. Jeg er dog meget i tvivl om, hvordan pengene helt præcist skal placeres, og hvad jeg generelt skal holde øje med fra bankerne. For at sige det simpelt - jeg har brug for jeres hjælp! Pengene er arvet, og derfor skal det ikke være alt for risikofyldt. Håber, at I har nogle interessante pointer og foreslag. 

Hvad siger I? 

Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 10:52

Hejsa Andersen. Kondolence herfra - og så et ønske om at du finder nogle gode løsninger mht. din arv. Der er helt sikkert mange, der har super-gode tilbud. 1. kontakt en uvildig rådgiver. Ikke bank eller lignende. Jeg kender ikke din baggrund, hvor/hvordan du bor og hvad du laver - om du er selvstændig, ansat eller begge. Men der er så mange aspekter i at have formue. Skal jeg indfri gæld, købe ejendom med mere. Obligationer og aktier er ofte ok, men folk taber også penge der. Hvis du er selvstændig, kan en investering/udvikling i firma også være en ide. Søg prof. råd. Giv dig tid. Pas på dine penge. 2. Placer maks. 750.000 på konti - indskydergaranti. 3. Hold en fed familiefest med dine nærmeste. Frank

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 13:20

Er enig med Frank, sæt dig grundigt ind i tingene, og stol ikke altid på din bank, eller i det mindste stil spørgsmål til gebyrer, omkostninger og alternative løsninger når du er der, så kan de godt bruges.

Kontakt altid flere banker inden du beslutter dig.

Held og lykke!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)