Vi søger et tilbud på distribution af pakker fra vores webshop. Der er tale om pakker i målene 100x100x10 cm og vægt omkring 5 kg.
Vi har behov for at få afhentet på vores firma adresse i Slangerup og leveret til vores kunder som både kan være private og firmaer.
Vi har tidliger anvendt ZAP distribution, men efter deres konkurs mangler vi et lign. alternativ. VNL som har overtages ZAP resterne har ændret deres afhentnings politik så det ikke længere er rentabelt for os at sende med dem, da de tager 150kr hvis man har under 5 pakker pr. afhentning, og det kan vi desværre ikke honorere.
Håber på at få en masse gode tilbud, eller henvisninger til hvor det kunne være interessant at kigge.
Hej - prøv evt at kigge på brinktransport.dk - synes de er rimeligt fleksible. De leverer samme dag som de afhenter, og hvis kunden ikke er hjemme, kan aftales at pakke kan stilles et sted. Ring og tag en snak med dem, synes deres priser er gode.
Hej - prøv evt at kigge på brinktransport.dk - synes de er rimeligt fleksible. De leverer samme dag som de afhenter, og hvis kunden ikke er hjemme, kan aftales at pakke kan stilles et sted. Ring og tag en snak med dem, synes deres priser er gode.
De virker nemmerlig ikke super billige... og så er der jo problemet med at trådstarter er i Slangerup på Sjælland og Brink er i Jylland... Og levering på Sjælland er en del dyrere... Men igen måske kan man forhandle sig til noget andet. You never know :)
Nej - har ikke andre priser :-) - men jeg kontaktede for min bror der har en malerforretning i Hvidovre, der ville de godt kunne hente, selvom det evt skulle leveres i Jylland. Synes priserne er gode, især hvis man skal sende/sælge maling. Billige pallepriser også, synes jeg. Men prøv at ring og tag en snak, jeg synes de var meget imødekommende.
Ja, det var også lige det jeg tænkte genialt hvis man bor i Jylland, og så står der noget om kun firmaer ude til højre.
@Morten - har du nogle fragtfirmaer som du bruger som jeg kunne give et kald, mit eneste alternativ lige nu er GLS og når man ikke har mængderne så er de ikke så billige :-)
Prøv at kontakte et par speditører med henblik på, at lukrere på deres aftaler - det kunne evt. være GLS :) Med andre ord bør du kunne få samme produkt til en lavere pris.