Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento - hjælp med de sidste 2 ting...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magento folk!

Jeg er nu drevet med på Magento udviklingen, hvilket jeg er ked af, først har fanget min interesse nu.

Det har taget lang tid at nå hertil, men min nye udvikling og viden er det hele vær.

Der er blot 2 ting som jeg nu har brugt for lang tid på og det er:

1

Hvordan fjerner jeg alle former for STANDARD tilmelding på min shop. Her tænker jeg "Tilmeld i venstre menuen" og "Marker tilmeld Nyhedsbrev" under bestilling.

Jeg har lavet en Mailchimp løsning som jeg bare skal have sat op, men skal jeg benytte det eksisterende STANDARD nyhedsmodul eller blot lave et billede med link som linker ind på min Mailchimp tilmelding..?

Hvor finder jeg evt kodningen i min database, da det ikke findes i backend. 

2

Hvordan indsætter jeg "Target" blank i denne kode.

Hvordan indsætter jeg "190 px bredde" på billedet, så den ikke viser et alt for stort billede fra mit media arkiv.

<reference name="left">
            <block type="catalog/product_compare_sidebar" after="cart_sidebar" name="catalog.compare.sidebar" template="catalog/product/compare/sidebar.phtml"/>
            <block type="core/template" name="right.permanent.callout" template="callouts/right_col.phtml" after="cart_sidebar">
                <action method="setImgSrc"><src>BILLEDE-STI_ER_INDSAT_KORREKT_HER.jpg</src></action>
                <action method="setImgAlt" translate="alt" module="catalog"><alt>Maillist</alt></action>
<action method="setLinkUrl"><url>URL-ADRESSEN-ER-INDSAT-KORREKT-HER</url></action>         </block>
        </reference>
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)