Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din fremtidig medarbejder søger praktikplads

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København NV
Tilmeldt 17. Sep 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino :)

Jeg er under uddannelse som handelsøkonom og skal i forbindelse med dette studie i et praktikophold på min. 8 måneder. Uddannelsen giver mulighed for at arbejde med salg, marketing, kommunikation osv. Det er dog helst disse tre områder som jeg gerne vil beskæftige mig med. Ideen med praktikopholdet er at den faglige viden jeg igennem 1 år har opnået på studiet, nu skal praktiseres samt jeg selvfølgelig skal tilegne mig ny viden og læring indenfor arbejdsområdet samt se hvordan virkeligheden ser ud. Derfor søger jeg en praktikplads hvor dette om nogen kan lade sig gøre.

Derfor, kære Amino-brugere, håber jeg at i kan og vil hjælpe mig. Så hvis du sidder i en virksomhed og ved eller tænker at dette kunne være spændende for jer at prøve af, eller i har tidligere erfaringer med dette, eller du kender en som ku bruge mig osv så må du meget gerne kontakte mig, da jeg vil blive utrolig taknemmelig for dette! :)

Jeg har en ansøgning som jeg meget gerne vil sende afsted (Vil godt lige kunne læse og høre lidt om virksomheden inden, så jeg kan læse lidt på lektien) samt et CV som også ryger med.

Så hvis du føler at du gerne vil høre mere eller lign, så er du mere end velkommen til at sende en privat besked også kan vi snakke det hele mere igennem. Hvis der er spørgsmål til mig eller lig, så spørg endelig løs :)

Håber du/i kan hjælpe og på forhånd tak.

Mvh

Jonathan Pedersen 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:56

Hvor mobil er du?

Hans

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 21:01

Kære Jonathan,

Har du mulighed for at oplyse din email og/eller telefonnummer, for så vil vi gerne kontakte dig med henblik på en samtale.

Med venlig hilsen,
Kasper Willemoes
Vision Service

Fra København NV
Tilmeldt 17. Sep 12
Skrevet kl. 13:50

Mit mobil nr er: 22 44 11 42

Min email: shorty-e@hotmail.com

Tusind tak ! Ser frem til at høre fra jer.

Mvh

Jonathan Pedersen

Fra København NV
Tilmeldt 17. Sep 12
Skrevet kl. 13:51

Hvad tænker du på ? :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)