Hej kære Amino'er! :-) (undskylder på forhånd hvis det bliver en lang snøre) Jeg er lige blevet 18, og har længe overvejet at prøve det der med at handle på nettet (aktier, valuta'er o.s.v) Eftersom at jeg ikke har været det største fodbold-fan har jeg aldrig rigtig spillet Odds som mange andre af mine venner gør. For et par måneder siden snublede jeg så over det her "Binary options". Det var en video jeg så på YouTube, med en mand som reklameret for den her lette vej til nemme penge. "make 300 dollars in less than 60 sec" Vi har alle hørt/set disse før. Jeg var klar over at selvfølgelig er det ikke så nemt. Men syntes alligevel at det lød spændende. Jeg kiggede mere ind i det, og læste om det på flere sites. Ikke med håb om at jeg ville kunne tjene masser af penge på kort tid, men bare fordi jeg syntes det kunne være sjovt at prøve. Jeg var dog bange for at mange af de her sites/brookers som man skal "sign up" med var det rene scams.. Jeg læste og læste, og har så endelig fundet en hjemmeside hvor man ikke skulle indsætte så mange penge, og de fik god kritik, og så ud til at være professionelle. jeg indsatte så de 200 USD som jeg godt mente at jeg kunne spare væk til det her "forsøg". Tog en masse gratis klasser via en hjemmeside som fortalte en masse om alle de ting man har brug for at vide, og den fortalte en da også nogle strategier som man kunne bruge i forskellige tilfælde. Jeg har så følget "the newbie strategi" her de sidste 2 dage, og har nu fordoblet mine penge, dvs at jeg har tjent omkring 1100 kr. på bare få timer hvor jeg har siddet og handlet. Jeg syntes selv at jeg har været mere held end forstand, og syntes at det er vildt og side og smide 10-20 USD på bare 60 sekunder, hvor man skal forudse om prisen falder eller stiger. Det skal lige siges at der er mange andre muligheder inde for Binary Options og at dette kun er en af dem. Har så tænkt lidt på om der er flere her på Amino som har erfaring inden for den her slags handel/gambling som nogle ville kalde det. Kunne også meget godt tænke mig at høre din mening, og hvad du syntes :-) Forsat god dag derude! De bedste hilsner Nicolai Jensen |
der ligger allerede en lang tråd her, som du måske kan bruge ;