Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af egen virksomhed.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Season Sports IVS Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amine brugere. 

Jeg har igennem flere år haft lyst til at starte min egen webshop, og har også en idé som jeg tror at der kan holde. Mit problem er bare at jeg ikke ved hvordan at man skal gribe det an, mht. til opstart og det hele. Altså hvad starter man for eksempel med - er det at købe et domæne eller registrere virksomheden. Og hvordan opretter man en e-handel? Skal man kontakte en virksomhed, eller kan man selv udarbejde den vha. forskellige programmer? 

Jeg håber rigtig meget at i vil hjælpe mig.

Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du læse mere om opstart af vrksomhed her. DETTE LINK

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Season Sports IVS Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for hjælpen!

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Hvad du kan selv og hvad du skal have hjælp til handler nok om at se på sig selv og sin økonomi.. Man kan lave alt selv, nogle er bedre end andre, man kan også fokusere på det man skal sælge og få et firma til at levere shoppen .. Altså .. Hvad vil du og hvad har du råd til ?? Jeg hjælper dig gerne med at lave en køreklar webshop send mig evt en besked herinde.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Michal Johansen:
kan også fokusere på det man skal sælge og få et firma til at levere shoppen

Kan ikke siges bedre, koncentrer sig om at sælge og betal nogen for at sætte shoppen op. Har man ikke det store forstand på at sætte en shop op ender man hurtigt med at sidde og arbejde til 5 kr i timen fremfor at koncentrere sig om at sælge....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)