Jeg har erfaring med fiverr, og hvergang har det spillet. Den ene gang det ikke blev som forventet tænkte jeg: Pyt, det var 25 kroner værd at forsøge...
Fiverr kan være okay, men du skal ikke have for store forvetninger. 5 dollars for et logo er meget billigt - Men du får næppe særlig meget kvalitet for pengene. Hvis du er seriøs med din virksomhed, vil jeg anbefale dig at smide lidt penge efter et kvalitetslogo :-)
Logoet er et af de steder jeg ikke ville spare - hos Fiverr får du hvad du betaler for.
Jeg kan klart anbefale dig at gøre brug af services som designcontest.com eller 99designs.com - hvor man betaler et beløb og beskriver sine krav. Derefter vil rigtige mange designere komme med deres bud og retter efterfølgende designet, til man er tilfreds.
Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside? - https://prestawise.dk
Der er naturligvis forskellige betragtninger. Jeg tænkte bare at man ikke få meget for 350 kr. af dansk designer, og hvis det skulle være low cost, så er fiverr en mulighed.
Jeg brugt fiverr en gang og jeg er rigtig tilfreds. Forventninger er heller ikke så høje til det beløb, men det var faktisk rigtigt godt.