Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du skarp til SEO, webdesign, videoproduktion eller andet relevant indenfor webløsninger?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig.

Jeg går med drømmen om, at starte virksomhed og tilbyde webløsninger. Det er der rigtig mange der gør, ja, men jeg ved det er muligt og det gør du måske også.

Jeg står i den situation, at jeg er super sej til php-programmering. Ved siden af kan jeg html/css(3) og jQuery, men er ikke den sejeste til webdesign, SEO eller andet.

Her er det du måske kommer ind i billedet. Jeg har nemlig en drøm om, at skabe et lille team af unge dygtige med en iværksætter i maven, som har lyst til at starte et webbureau i fællesskab. Det er altså derfor vigtigt at slå fast, at vi starter noget op sammen - som iværksættere - og at det ikke er et job jeg tilbyder.

Jeg står ikke med en færdig plan for, hvordan vi erobrer verden, men jeg er sikker på at vi i fællesskab kan finde den rette vej for os. Jeg synes det kunne være fedt, at gøre i fællesskab fordi, at vi på den måde kan tilbyde en pakke-løsning med seo, webdesign, programmering, tekster, video osv.

Så - er du iværksætter-typen, har nogle skills af en art indenfor webløsninger og rigtig gerne vil igang, men synes det kunne være fedt i et fællesskab, så kontakt mig enten her i tråden eller på PB. Privat besked er fortrukket, da det er langt lettere at holde styr på en samtale der :-)

Mvh,
Sebastian.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej min ven!
Hiv lige fat i mig. Min Skype er: Ebbe-Hansen

Ha' en super dag! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11