Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nedklikning på google??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, vil høre om der er nogle der har erfaringer med at blive klikket ned på sine adwords. Jeg oplever at der kommer usædvanlig mange klik på min side, uden jeg får nogle henvendelser.

Kan man på nogen måde finde ud af hvilke IP adresser der har været inde på min side igennem adwords? Har forsøgt igennem mit webhotel, de udbyder det ikke.

Håber der er lidt hjælp at hente...

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1746
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 10:52

Meget ofte kommer man til den konklusion, når AdWords for første gang tages i brug.

Det virker naturligt, at der da må være noget galt, når ingen køber noget og det vælter ind med besøgende fra annoncerne.

Desværre er det i 99% af alle tilfælde, fordi kampagnerne er sat forkert op, så der havner en stor mængde ligegyldig trafik på siden.

Naturligvis er det ikke direkte umuligt, at du bliver klikket ned - det sker bare nærmest aldrig i Dk.

Jeg kan anbefale, at du sætter dig ind i konverteringsmåling og optimere din AdWords søgeord efter konverteringsgraden.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 31. Jan 13
Skrevet kl. 11:00

Hej Jonas, 

Dette der undrer mig er at nu har vi kørt med adwords lang tid og fået en del ud af det. For nylig fik vores hjemmeside et nyt look, faktisk en helt ny side, der er mere personlig, og derefter der kommet mange klik også i weekenderne som der ikke gjorde før, og det undrer mig noget.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 11:10

Hejsa

Google har et fraud filter der hindrer at for mange kan klikke fra samme ip adresse indenfor kort tid på de samme annoncer. Dermed bliver du ikke faktureret for disse kliks, såfremt dette skulle ske.

Har du sat kanaler op i Analytics, hvis du har en betalings-eller tilmeldingsproces? Tjek hvor lang tid de besøgende bliver på hjemmesiden i Analytics før i tiden og ift. til  nu. Burde give dig en indikation om der er noget der skal ændres.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1746
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:12

RK-Iværksætter:
ette der undrer mig er at nu har vi kørt med adwords lang tid og fået en del ud af det. For nylig fik vores hjemmeside et nyt look, faktisk en helt ny side, der er mere personlig, og derefter der kommet mange klik også i weekenderne som der ikke gjorde før, og det undrer mig noget.

Når hele sitet får nyt look, vil de også konvertere anderledes end før - det kan så gå til begge sider.

Men at der kommer nye kliks i weekenden, vil jeg ikke tro er noget, der har med AdWords at gøre.

Det må være fordi det nye design ranker anderledes i Googles organiske søgeresultater og derfor vises på nogle søgeord, som et segment af jeres målgruppe benytter primært i weekenderne (det segment har i så tilsyneladende ikke haft eksponering overfor før).

Dog kan det også tillægges det nye designs kvalitetsscore i AdWords. Hvis den er forbedret, vil din Adwordskampagne kunne trække flere kliks til samme budget - måske derfor der kommer flere kliks igennem..også i weekenderne.

For at få hoved og hale i den slags, er det som sagt nødvendigt, at du begynder, at måle på hvilke søgeord, de købende brugere på websitet benytter. Du kan opsætte målsporing i Google Analytics eller konverteringssporing i Adwords.

Det er ikke raketvidenskab og der findes et hav af gode guides online.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 31. Jan 13
Skrevet kl. 13:00

Jeg siger tak for hjælpen indtil nu. Jeg vil kigge lidt nærmere indtil analytics, og se om det heller ikke er raketvidenskab for mig:)

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 13:12

Hej RK,

Da den nye side kom online, huskede du så at linke de rigtige steder hen med dine AdWords-annoncer egentli? Nu linker de vel ikke tilfældigvis til en side der ikke eksisterer vel? 

Og ja, tjek afvisningsprocenten inde på Analytics, når der er kommer lidt historik på?

Du kan alternativt skrive hvilken side det drejer sig om, så kan vi lige kaste et blik på det også?

Thomas 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)