Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla / Virtuemart/dankort

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg er ny i dette forum og har været inde og læse en masse svar, men syntes svarene er ret gamle og i denne branche går udviklingen jo vanvittig hurtig, så der spørger jeg om noget som tidliger har været oppe.

Jeg vil gerne have CMS løsning med shop der kan tage dankort.

Såvidt jeg kan læse ved at sammensætte forskellige svar, skulle det kunne lade sig gøre.

Er der nogen der kan anvise mig en fremgangsmåde til at starte dette op.

Siden jeg gerne vil have et bedre cms system til hedder luneborg-antik.dk, og er lavet med asp for ca. 3 år siden, så der er jo sket en del siden, og jeg har ikke haft så meget tid til at følge med.

Samtidig kunne jeg godt tænke mig en shop integreret i siden, og måske lave et nyt layout

Mvh Kronborg

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 23:14
Velkommen til. Nu skriver du i overskriften Joomla / Virtuemart - er det fordi du vil have det specifikt udviklet i det? (Hvilket der ikke er noget galt med, det er fortrinlige systemer, der er bare mange muligheder) Er det du søger en "gør-det-selv" løsning hvor du selv skal kode/designe, eller vil du gerne have nogle råd til hvordan du finder nogen til at gøre det for dig? Mvh. Mathias

Arbejder med online salg og design.

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:45

Hvor meget vil du have ud over shoppen? for hvis du kun vil have en shop på siden, vil jeg anbefale dig at overveje oscommerce i stedet.. Det er i hvertfald den beslutning flere jeg kender der har arbejdet med webshops er endt med.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)