Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man sende en regning hvis pris fremgår af hjemmesiden?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ser vi det samme?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lucas - Hosting4Real:
Tja, jeg har bare den holdning, at hvis man sender et produkt før det er betalt - så skal man heller ikke forvente det bliver betalt - da 'kunden' jo har fået produktet før han har smidt nogle penge.

???? Hvis der står at du får en regning på x kr på mail senere så kan du bare være ligeglad med det? Jeg kan forstå at du er en glad nordjyde som elsker rykkergebyrer? :D

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:45
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Niels Henriksen:

Lucas - Hosting4Real:
Tja, jeg har bare den holdning, at hvis man sender et produkt før det er betalt - så skal man heller ikke forvente det bliver betalt - da 'kunden' jo har fået produktet før han har smidt nogle penge.

???? Hvis der står at du får en regning på x kr på mail senere så kan du bare være ligeglad med det? Jeg kan forstå at du er en glad nordjyde som elsker rykkergebyrer? :D

Og som er træt af at elselskabet leverer strøm, hvis der er brugt mere en det forudbetalte. Det kan godt gå hen og blive svært, at holde serverne kørende Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 22:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:

Lucas - Hosting4Real:

Ehm ja det ville jeg være ligeglad med, hvis jeg ikke aktivt har accepteret det, lidt ligesom hvis jeg laver et eller andet stykke arbejde, og jeg ikke har underskrevet en kontrakt med kunden, eller at kunden ikke har aktivt accepteret betingelser via x antal side - så regner jeg egentligt heller ikke med at få betaling :)

Kan godt være det bare er mig der er godtroende, men den der tror jeg dælme ikke ville gå an. Jeg ved ikke om passiv accept er lovligt eller ej, men hvis jeg ikke kan trykke 'jeg acceptere', så vil jeg heller ikke regne med jeg har accepteret det :)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 22:50

igang:

Niels Henriksen:

Lucas - Hosting4Real:

Og som er træt af at elselskabet leverer strøm, hvis der er brugt mere en det forudbetalte. Det kan godt gå hen og blive svært, at holde serverne kørende Big Smile

1: Nu er det sådan at strøm for serverne er betalt af datacenteret, og det er indgået ved en kontrakt som er aktivt accepteret ;)

2: Når du laver en tilmelding til strøm hos et elselskab, sker det enten online, eller ved papirer som skal underskrives etc, og at du opgiver kort nummer whatever, så der ved du at du bliver opkrævet, og har lavet en aktiv accept.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vi har forresten en lignende formular til vores nyhedsbrev og der kommer en hel del robottilmeldinger. Vil du også sende rykkere til robotterne og i yderste konsekvens sende et inkasso firma efter dem Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lucas - Hosting4Real:
Ehm ja det ville jeg være ligeglad med, hvis jeg ikke aktivt har accepteret det

Hvis der står at du skal betale 49 kr hvis du udfylder formen og trykker på "Ja tak" så har du også aktivt accepteret det.

Vi kan godt blive enige om at det ikke er en god måde at forsøge at drive forretning på men den er jo ganske lovlig.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:14

Nu går jeg udfra at dem der tilmelder sig er rigtige kunder og ikke robotter. Der er måder hvorpå man forhindrer at de tilmeldte til en formular er robotter, fx. validering :-) Man kan som regel se, på den mailadresse de har tilmeldt sig med, om det er robotter. Hvis de kommer udenom valideringen.

Det er også ligemeget nu, for jeg er gået tilbage til gratis :-)

Venlig hilsen Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:15

Mærkeligt at du ser en cached version uden pris i toppen. Der stod registrer dig for 49,- og det har der stået i et par dage nu??

Nu er det jo så lavet om til gratis igen, så jeg kan ikke vise dig det...

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)