Så er vi for alvor i luften og hvilken lettelse!! Min søster og jeg er blevet de stolte indehavere af www.dupp.dk - og i den anledning er i meget velkommen til at besøge siden og komme med ris og ros. Selvom en webshop måske ikke lyder vildt spændende og innovativ, så mener vi dog alligevel at netop vores idé er dette, da vi er de første indenfor online salg af markiser. Vi har gjort det til vores mærkesag at gøre markiser sexede! "sexede" tænker du måske, hvordan det - tjoo det kan du jo se inden på vores hjemmeside. Vi har taget markisen ud af dens normale rammer og placerert den i nogle uvante. Med dette har vi allerede haft stort succes, da vi har sendt en del pressemeddelelser og har fået positiv feedback. Vi har blandt andet fået lovning på en artikel i Bo Bedre og min søster skal formegentligt medvirke i et indlæg i Costume om unge kvindelige iværksættere. Vi er blevet ret godt tilfredse med hjemmesiden og håber ligeledes vores kunder og potentielle kunder også synes det. Vi har arbejdet med at gøre siden så gennemsigtig så muligt, selvom vi snakker om et ret kompliceret produkt og ikke blot en papkasse. Men kom endelig med jeres mening om siden og hvad der kan gøres bedre - alle indlæg modtages med kyshånd. Venligst Dupp'erne |
Frem med de skarpe skyts
- 1
|
Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation
Det er præcis derfor jeg skriver herinde :) Mange tak for hjælpen og dit falkeblik, de sociale medier kommer op at kører ASAP.. |
Vi prøver lige og ser om der flere som har noget på hjertet :) |
Hejsa Durup. Det er en kanon fed side I har. Facebook-ikon ser ud til at virke, men de to andre reagerer ikke. Jeg synes at jeres forside-show er flot. Men fylder efter min mening alt for meget. Jeg ville kun tilbyde en weber i en kort periode (tidsbegrænset), og måske vælge at skifte med gratis vinddims senere. Er ikke lige til weber;-). Men overall - godt gået. Fedt galleri. |
Det må jeg lige se på :) Selve ideen med Weber-grillen var at få folk til at associerer vores brand "Dupp" sammen med Weber-Grill altså kvalitet, sommer/udendørs, glæde osv. Som du også kan se er det kun de 10 første der får en gratis weber-grill. Planen er senere at kører med procentsatser eller som du selv siger gratis montering, vincensor osv. Endnu en gang tak for feedback |
Det er en meget behagelig hjemmeside. Den er simpelt som jeg kan lide det. Der er nogle slå fejl, men det er kun af kosmetisk betydning. F.eks. på forsiden; " Indtaste kampagnekoden dupp.". Derudover så skal I selvfølgelig have Dankort på siden. Men det er I nok klar over. Ellers en lækker hjemmeside, og manglede jeg en markise, så kunne jeg godt finde på at bestille der. |
Hej Marc, Mange tak for din feedback. Kan godt se der lige er nogle slåfejl og det kigger vi selvfølgelig lige igennem :) Hvad angår dankort og NETS, så har der været lidt problemer, men det kommer op at kører ASAP. |