Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor skal jeg dog starte børne linje

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg har altid været kreativ både med at tegne, sy osv osv, og har en masse gode ideer, jeg har lavet en række illustrationer i samme stil, fx. havdyr, bondegårdsdyr osv osv, og har efterhånden en helt mappe fyldt med dyr, børn osv. har fået rigtig meget ros for dem fra mødre, som siger at de rigtig gerne vil købe det hvis det var på fx. tøj, blev lavet som uroer, wallstickers osv osv. jeg har altid drømt om at være selvstændig og kunne bruge min kreativitet, men er aldrig rigtig kommet igang. Har i evt nogle gode råd til hvordan og hvorledes.

skal jeg evt. have en samarbejdspartner, der lettere kan overskue at få det til virkelighed, så jeg "bare" står for det kreative ?. jeg brænder virkelig for at få brandet til virkelighed, men hvor skal jeg dog starte, har været på virksomheds opstartnings kursus men synes bare stadig ikke jeg kan overskue det. hvor skal jeg fx, få syet tøjet og herefter trykt på ? og få produceret tøjet henne. ? vil meget gerne høre jeres input.

Fra Billum
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:45

Hej Heidi

Kan du ikke sælge dem som freelance-designer og lave nogle serier eller temaer?

Michael

Fokus - regnskabsservice, administration, tekstarbejde

Erfaren bogholder siden 1995 og selvstændig siden 2005.

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:24

Hej Heidi

Du må meget gerne sende mig en mail: info@thisismade.dk (man kan ikke sende dig en pm)

Så kan det være jeg kan hjælpe dig.

Vh Julie Munk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)