Jeg står og skal hoste nogle sider for folk i Sydamerika (Chile pt, men forhåbentlig udvidder det sig senere), i forbindelse med min kommende tur til sydamerika. De folk jeg har snakket med, som arbejder i Chile, siger at det er svært at finde nogle ordentlige og billige host til servere dernede, og at det ikke kan betale sig i forhold til priserne i USA. Samtidig skulle linierne i USA også næsten være hurtigere, end dem der er i Chile. Mit spørgsmål er nu, om nogle af jer har erfaring med hosting af servere i USA eller Sydamerika? Jeg vil helst ikke bruge min danske server til det, da jeg ved at svartiderne ofte bliver meget lange, og det er forhåbentlig en front hvor jeg skal have en del systemer kørende. Jeg har selvfølgelig ikke det vilde budget, eftersom jeg jo er nystartet iværksætter, og leder derfor efter en rimelig stabil host som ikke koster nær så meget. Jeg er dog også bange for at få nogle som er for billige, og dermed har for meget nedetid og lignende. Generelt set vil jeg nok helst leje en server, da det gør det lidt nemmere. Så har jeg trods alt ikke noget dyrt hardware stående et sted, hvor jeg ikke har adgang til det. Så er der nogle af jer, som kan anbefale mig et sted i USA eller Sydamerika, hvor man kan leje nogle servere til en fair pris? På forhånd tak. |
Hosting af server i USA / Sydamerika - evt. leje af server
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
|
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)