Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med opstart af ny virksomhed, i denne forbindelse skal jeg også have organiseret nogle nyhedbreve, men hvilket program skal jeg vælge og hvad er prisen for disse programmer?

MVH

Louise

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 08:50

Jeg bruger mailchimp. Det et gratis indenfor en vis mængde ( det et rimeligt mange) og deres pagebuilder gør det let for selv den mest teknikudfordrede at lave flotte opsætninger. Derudover har de nogen ganske fine analyseværktøjer.

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 09:00

Vi har også mailchimp i kikkerten. Og det er fordi at alle siger at det er super fedt, og så findes der 1 mio videoer om det på Youtube, så man bliver virkelig guidet godt igennem det :-) 

God jagt

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 09:09

Tag et kig på Mailchimp :-)

Find de bedste apps her!

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 17:11

Vi bruger phpList, selvom det ikke er så fancy - det er dog open source og gratis når man selv hoster det. 

Kan være vi også skal tage et kig på Mailchimp...

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 158
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 21:46

Med fare for gentagelse:

Mailchimp er et rigtig godt valg. Du kan sende til 2000 modtagere pr mdr gratis og kan ikke lige huske om det er 10.000 eller 12000 mail du må sende om mdr (Altså 5-6 gange om mdr) uden at det koster dig noget. Og selv hvis du sender til rigtig mange- er det stadig meget billigt.

Mailchimp er ret let at integrere med Google Analytics og har nogen rigtig gode statistik-værktøjer indbygget.

Ellers tag et kig på Ubivox

Effektfuld og behagelig massage.  Få 20% aminorabat !

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)