Jeg har på nuværende tidspunkt oprettet en bruger på tradedoubler, tilføjet mig blog, modtaget tilbud fra annoncøre osv.
Nu spørger jeg måske meget dumt, men hvad pokker:) Nå, spørgsmålet er altså hvordan jeg får annocen (linket) fra tradedoubler, overført til min blog, så annoncen bliver vist på min blog?
Håber det var til at forstå, hvis ikke må i bare spørge løs.
Håber der en sjæl eller to der kan hjælpe mig lidt på vej
Hej Frederik er på mobilen så kan ikke give et fyldestgørende svar men inde på tradedoublers side under den enkelte annonce burde der være noget kode i HTML. Den kode skal du så kopiere over på din sides HTML og så burde annoncen komme frem
Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring
Hvis du kører med WordPress (hvilket du nok gør?), så kan du bare gå ind under dine sider/indlæg, vælge en specifik side/indlæg, og så klikke ind under "Tekst" eller "HTML" i stedet for "Visuel", oppe i højre hjørne af selve tekstboksen for indlægget/siden. Herinde kopierer du så dit HTML link fra dit affiliatenetværk ind, hvor det passer dig. Så kan du altid klikke over i "Visuel" igen, for at se hvordan det ser ud.
Hvis du derimod "bare" skal have et af annoncørens færdige reklamebannere lagt ind, eksempelvis ude i siden af din blog; så klikker du ind i "Widgets" under "Udseende" ude i venstre side af dit WordPress kontrolpanel. Her hiver du en "tekst" over til højre under "Primær sidebar", og i den tekst kan du så indsætte HTML koden for det banner du vil bruge.
Håber det hjælper :-) Ellers må du lige spørge igen.