Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find Job som student

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være meget svært at få en blog eller hjemmeside til at blive så populær og velbesøgt, at du rent faktisk kan tjene penge på foretagendet. Du kan godt forsøge, men jeg tror umiddelbart ikke, at det er noget, som du skal satse for meget på. Der er nemlig rigtigt mange om buddet.

Umiddelbart tror jeg, at du skal forsøge dig med noget telemarketing/fundraising.

Der er vist en del call-centre, som søger deltidsmedarbejdere til aftentimerne - blandt andet ved jeg, at Hjerteforeningen for nylig har søgt medarbejdere, som kan tage vagter efter kl. 17, hvilket jo ville passe dig fint.

Forsøg på Jobindex. :-)

Held og lykke!

KH.

EDIT: Så lige, at du bor i Esbjerg... Ja, så kan det selvfølgelig godt være, at mulighederne ikke er så store. Håber, at du kan bruge svaret alligevel. :-)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:26

Uden at kende dine kvalifikationer, så ville jeg da prøve en anden fremgangsmåde end almindelige ansøgninger. Min bedste erfaring med studiejob er ret enkelt - at møde op hos arbejdsgiver og fortælle dem, hvorfor de skal ansætte dig. Som backup have en ansøgning med i hånden, hvor dine kontaktdetaljer står på.

Da jeg gik i gymnasiet havde jeg studiejob på en restaurant og i blockbuster.

Alternativt kunne du overveje rengøring (evt. i weekenden)?

Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 14:26

Iværksætterdrøm:

Det kan være meget svært at få en blog eller hjemmeside til at blive så populær og velbesøgt, at du rent faktisk kan tjene penge på foretagendet. Du kan godt forsøge, men jeg tror umiddelbart ikke, at det er noget, som du skal satse for meget på. Der er nemlig rigtigt mange om buddet.

Umiddelbart tror jeg, at du skal forsøge dig med noget telemarketing/fundraising.

Der er vist en del call-centre, som søger deltidsmedarbejdere til aftentimerne - blandt andet ved jeg, at Hjerteforeningen for nylig har søgt medarbejdere, som kan tage vagter efter kl. 17, hvilket jo ville passe dig fint.

Forsøg på Jobindex. :-)

Held og lykke!

KH.

EDIT: Så lige, at du bor i Esbjerg... Ja, så kan det selvfølgelig godt være, at mulighederne ikke er så store. Håber, at du kan bruge svaret alligevel. :-)

Haha, god detalje at du lige får redigeret at jeg bor i Esbjerg, for har netop undersøget telemarketing/fundraising-idéen. Den store hindring er at de fleste af sådanne slags arbejde foregår i Århus, Odense og Kbh, og at der ikke rigtigt er noget nær Esbjerg :-)

- Men tak for svaret!

Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 14:29

Jacob:

Uden at kende dine kvalifikationer, så ville jeg da prøve en anden fremgangsmåde end almindelige ansøgninger.

Da jeg gik i gymnasiet havde jeg studiejob på en restaurant og i blockbuster.

Alternativt kunne du overveje rengøring (evt. i weekenden)?

Har været ude med ansøgninger en gang ca. 25 steder for godt 2 uger siden, men endnu intet job til mig. Men skal snart ud og forsøge mig igen :-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)