Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find Job som student

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Som Overskriften lidt siger, søger jeg job for tiden. Jeg har søgt ca. 25 forskellige steder, men har kun fået afslag, så skal til at søge igen...

Jeg er igang med 3. år på handelskolen og den primære årsag til at jeg ikke kan få job er at jeg ikke har nok fritid til at arbejde. (kan de fleste dage først arbejde fra kl. 17)

MEN jeg har brug for en indkomst på en eller anden måde udover SU

Mit spørgsmål går på hvor jeg bør søge job? Eller om jeg kan få en okay indkomst på en anden måde uden de store færdighedder (blog, hjemmeside osv.)?

På forhånd tak.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 10:23

Vil råde dig til at søge tankstation, MacD, Burker King, restauranter, cafeer osv. De skal bruge folk efter kl 17 også, samt i weekenderne.

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 14:18

Takker for svaret. Har søgt på diverse Burgerking's, MacD's og tankstationer i området, men må vel forsøge mig med Restauranter så :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 02:37

Du kan også blive fundraiser. Jeg arbejde for Finnbjoern Consult i en periode, og der var også arbejdstider fra kl. 17:00 og derefter. Og det var ikke provisionslønnet, med timelønnet, hvilket var meget rart. Nu ved jeg ikke lige hvor du bor, men google dem, og se om de har en afdeling nær dig :). 

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 03:39

Hvor i landet kommer du fra? :)

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 05:58

Jeg vil da kraftigt råde dig til at søge et studierelevant job. Diverse undersøgelser peger på, at det især er ad den vej, man får job efter studiet. Hvis du bor i en af universitetsbyerne, er der så ikke noget, du kan bruge, i jobbaserne med netop dtudenterjobs?

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 08:21

Niels Lund Hansen:

Hvor i landet kommer du fra? :)

Esbjerg :-)

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 08:24

Kunne godt tænke mig et studierelevant job, men nu er det ikke sådan at jeg befinder mig i en af de store studiebyer (Kbh og Århus), og som det ser ud lige nu, er det svært bare at få job på den lokale MacD.

Lyder interessant med Fundraiser jobbet, men en hurtig søgning, viste at det kun foregik på Sjælland+Odense, men takker for tippet!

- Er glad for alle de gode svar!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 09:39

Det er svært at få studierelevante job på hhx, men det er selvfølgelig klart det bedste!!
MEn hvis du vil læse på universitet bagefter er der meget bedre chancer for at få et rigtig godt og studierelevant job.

Tilmeldt 12. Jan 12
Skrevet kl. 14:12

Tror jeg du har ret i Jacob, og har også selv set det som svært :-), 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)