Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og ros på website!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos

Har startet mit firma Vilogo som arbejder med grafisk design. Hjemmesiden er ikke helt færdigt endnu men jeg vil meget gerne have nogle gode råd ændringer osv. Skal siges at jeg selv har lavet det for første gang og ikke er prof til at lave hjemmesider og det er et gratis theme jeg har brugt.

Håber i vil hjælpe

Venlig hilsen Vilogo

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Aug 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Emballage-shoppen.dk Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med et link til siden? :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid gerne et link til din side. Det gør det lettere for nysgerrige at finde frem til din hjemmeside

Cool

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld men min hjemeside hedder vilogo.dk sjov nok:D

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en grafisk virksomhed, hvor du  sælger grafisk service, produkter, kreativt aerbejde, så skal din side også afspejle det, din side er mega tør og kedelig og slet ik innovativ overhovedet, sorry to say

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal jeg gøre for at gøre den våd?? Hjælp det er derfor jeg skrev indlægget ikke bare for at blive kritiseret!!

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra København
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg vil foreslå at du søger nettet tyndt for grafikere og web bureauer og kigger på deres websider for inspiration. Det handler om at give dine potentielle kunder en god oplevelse når de kigger forbi dit website, og overbevise dem om at du er den bedste grafiker til jobbet - og den bedste måde at gøre det på, er at have et rigtigt flot website! :)

Kig forbi Dribbble.com - der kan du finde virkelig dygtige grafikere og webdesignere, deres websites kunne du tage et kig på.

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 87
Fra  Fashion Factory Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes siden er lidt rodet at se på. F.eks de to facebook loger i toppen, at noget står på engelsk og andet på dansk, og så at der er så mange forskellige fonte. 

Fra København
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Derudover vil jeg foreslå dig følgende:

- Brug lidt ekstra kræfter på dit eget logo, nu hvor dit produkt er logo'er mm. skal dit eget logo også være i aller højeste kvalitet.

- Design en håndfuld logo'er som du kan vise på dit website, dine kunder vil gerne se hvad du kan inden de køber noget af dig.

og så bare klø på med at få hjemmesiden til at se så profesionel ud som muligt!

Held og lykke!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har faktisk ikke lyst til at hjælpe dig for at gøre den lækker, det må du selv arbejde med, for hvis du ik engang kan lave din egen side indbydende og lækker, hvordan kan du så lave et godt produkt for din kunde? Hvis du får en anden til at lave DIN shop lækker og fedt, og du får en kunde, som bliver forført af din shop, og kunden bestiller et arbejde hos dig, og får et elendigt resultat tilbage, så har du teoretisk set "snydt kunden", og det vil være synd.

Har du overhovet en grafisk uddannelse, eller noget som helst baggrund i det grafiske fag, eller er det en webside for sjov? For at være en grafiker, skal man kunne mestre håndværket.

PS! Det hedder en "portfolio"...som er tom for designs

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)