Hej med Aminoer Lige til jeres orientering så har Google AdWords varslet en formel ændring for deres måde at lave topplaceringer på i Adwords. Det betyder i praksis at de fleste af os vil have gavn af at holde øje med vores (også kunders) AdWords konti - da det faktisk kan have stor betydning for hvor man placeres henne. De skriver blandt andet: "Med denne nye formel vil vi betragte din maksimumbudpris pr. klik, som du kontrollerer, i stedet for din faktiske pris pr. klik. Det betyder, at din annonces berettigelse til at blive forfremmet ikke længere afhænger af budene fra annoncører under dig. Hvis du derfor har en annonce af høj kvalitet, har du nu mere kontrol til at opnå en topposition ved at forøge din maksimumpris pr. klik." Du kan læse hele deres varsel her: https://adwords.google.com/support/bin/answer.py?answer=72795&hl=da For mig at se bliver det nok dyrere for langt de fleste at ligge som den øverste - men det skal blive spændende at se i praksis. Så mit råd er at i holder rigtig godt øje med jeres adwords konto det næste stykke tid. God weekend til jer alle ... |
Google varsler AdWords formel ændring
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Tak for advarslen. Det bliver interessant at se, hvad det betyder i praksis. |
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej Niels Det var en interessant mening. Hvordan er den opstået? |
Med venlig hilsen
Martin Poulsen, Driversnote
Jeg har ikke sagt at det er bedst at ligge øverst - men for flere af mine kunder er ROI absolut rigtig god når man ligger øverst - det afhænger nok af hvad man sælger og til hvem ... ... men noget af det er der er så fantastisk med Adwords (og andet ppc) er jo at man kan måle ned i detaljen hvad der kan betale sig for den enkelte ![]() Grunden til at jeg poster dette er jo at det for nogen har overordentlig stor betydning om man ligger højt og til hvilken pris man gør det. |
Hej Martin Jeg har bl.a. skrevet det nogle gange herinde ![]() Der er, som med al anden markedsføring variationer over, hvor voldsom forskellen er fra marked til marked og fra søgeord til søgeord; men det er min erfaring, at det forholder sig sådan over en bred kam. Venlig hilsen, Christian |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)