Da jeg ikke har så meget skrift på siden har det været svært for mig at lave noget SEO. Derfor håber jeg, at der er nogle nørder der måske kunne give mig et råd eller to. På hvordan jeg kan gøre det bedre..
Jeg vil anbefale dig at få noget tekst på din side. Hvis du egentlig tænker over det, så har du stort set intet tekst på siden, på dine hovedkategorier. Husk på, at Google først og fremmest læser og vurderer en side baseret på tekstindholdet på siden. Så jeg vil helt klart anbefale dig at starte med det. Et par gode tip kan du også finde på http://www.marketingbogen.dk/upload_dir/docs/Soegemaskineoptimering2.pdf - god fornøjelse! :)
Ligesom Mohammed, vil jeg også anbefale, at du får mere tekst på din hjemmeside. Skriv fx dine egne indlæg, i stedet for et feed af Bold.dk - også læs denne SEO Guide, og følg rådene :) Den giver dig en guide i de mest basale ting ift. SEO, og hvordan du implementere det i WordPress.
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.