Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min hjemmeside seo venlig?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Jeg har ligestartet min hjemmeside www.oddsresults.com 

Da jeg ikke har så meget skrift på siden har det været svært for mig at lave noget SEO. Derfor håber jeg, at der er nogle nørder der måske kunne give mig et råd eller to. På hvordan jeg kan gøre det bedre..

Jeg har på ingen måde råd til at outsource opgaven til en virksomhed eller freelancer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50

Hej

Jeg vil anbefale dig at få noget tekst på din side. Hvis du egentlig tænker over det, så har du stort set intet tekst på siden, på dine hovedkategorier. Husk på, at Google først og fremmest læser og vurderer en side baseret på tekstindholdet på siden. Så jeg vil helt klart anbefale dig at starte med det. Et par gode tip kan du også finde på http://www.marketingbogen.dk/upload_dir/docs/Soegemaskineoptimering2.pdf - god fornøjelse! :)

Tilmeldt 11. Nov 11
Skrevet kl. 20:33

Jeg kan ikke sætte tekst på livescorer siden

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 01:43
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ligesom Mohammed, vil jeg også anbefale, at du får mere tekst på din hjemmeside. Skriv fx dine egne indlæg, i stedet for et feed af Bold.dk - også læs denne SEO Guide, og følg rådene :) Den giver dig en guide i de mest basale ting ift. SEO, og hvordan du implementere det i WordPress.

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 11. Nov 11
Skrevet kl. 11:32

Tak for dit indlæg Jonathan

Jeg jo en blog www.oddsresults.com/bettingtips 

Som bliver opdateret hver dag, men jeg kan ikke putte skrift ind hvor livescoreren er det vil være for malplaceret.

Hvad angår mit nyheds feed så har jeg slet ikke resurser til selv at skrive alle mine nyheder. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)