Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bank til virksomhed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken bank er gode til at håndtere virksomheder? Jeg er på udkig efter en bank der ikke behøver at have mig som privatkunde men kan acceptere at have mig som erhvervskunde. Der er ikke tale om lån men kun driftkonto.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 10:52

Hej Niels,

Jeg er stødt på anbefalinger af Basisbank flere steder her på Amino.

Tag et kig på dem her: http://www.basisbank.dk/produkter/foreninger

Jeg har selv Lån og Spar bank, men de kræver at man har sit personlige engagement hos dem, for at få en virksomhedskonto.

Held og lykke!

Kasper.

Fra Tappernøje
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 114
Fra  JustSMS.dk Skrevet kl. 11:07

Sydbank kræver ikke du har andet hos dem. De har en rigtig god erhvervsservice så tag ned og snak med dem

Basisbank er så vidt jeg husker på listen over de banker som ikke har det for godt pt.

Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:20

Der er meget stor forskel på hvordan banker ser på denne slags, og de har alle forskellige tilbud og regler.

Jeg ville tage kontakt til en stribe af dem via email og høre mig hvad de kunne tilbyde. Kan godt være der er flere der gerne vil dette, men der er forskel på hvad du kan få, og hvor let du kan få det.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:25

Jacob V. Ossipoff :
Sydbank kræver ikke du har andet hos dem

Jeg var faktisk nede hos Sydbank og fik at vide at jeg skulle flytte alt over til dem.... så gik jeg igen.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Tappernøje
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 114
Fra  JustSMS.dk Skrevet kl. 11:32

Mærkeligt. Det behøvede jeg ikke i Sydbank næstved

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)