Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån/start kapital

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Den lille klinik:
Jeg troede dog ikke det var muligt at køre bi- ethvert med samme erhverv og få dp , men det må være det mest fornuftige at starte fra bund igen , uden at låne penge hos nogen :)
Så jeg prøvet at kontakte min a-kasse på mandag :)

Det er det eneste rigtige - din A-kasse har magten til ja eller nej- Hvis du ikke har været lukket ned nogen tid, så blir det svært at få ok til bibeskæftigelse simpelthen fordi de kan mene du nok i virkeligheden bare kører din virksomhed videre. Har den været lukket helt i længere tid - så synes jeg du skal argumentere godt for at du vil være fuldt til rådighed og formentlig sparer dem penge 

held og lykke med det

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Jul 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:53

Jeg lukket ned sidste år i april - så det ikke sikkert de vil regne det for bi-erhverv . Men det er som jeg ser det snart den endte måde at få job på igen .
Jeg vil jo ikke åbne klinik på samme måde igen, evt finde en frisør og leje et lille billigt lokale og på den måde kan jeg evt blive helt fri og uafhængig af systemet :) du skal have tusinde tak for dine svar :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:03

Den lille klinik:
Jeg lukket ned sidste år i april - så det ikke sikkert de vil regne det for bi-erhverv
der er jo så gået 1 år siden du lukkede og du har vist du kan være fuldt til rådighed så jeg synes du har rigtigt gode argumenter - Du vil måske få det lettest hvis du kunne få lagt den tid du skal bruge så vidt som overhovedet muligt uden for 8 til 17 - men da er jo netop der lokaler tomme og måske vil de se endnu venligere på det hvis du kan køre det hjemmefra i bi-beskæftigelsen - eller køre ud og udføre din behandling ude hos kunden - ex lørdag søndag.

Det som kan være springende punkt er, at du kan vise, at du altid er til rådighed, og hvis A-kassen fornemmer, at du laver aftaler og SKAL udføre dette og hint næste onsdag kl 12 til 15  - så får du formentlig nej

Lad høre hvad de sagde, andre kan lære af det

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Jul 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:43

Jeg skal nok vende tilbage :) og fortælle om hvad A-kassen siger .

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)