Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop RIS/ROS ??

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har oprettet en webshop som handler indenfor welness, behandler og skønhedsbranchen. webshoppen er lige kommet at køre og er stadig igang med at oprette nye varer, men hvad kunne man gøre for at gøre webshoppen bedre uden de store omkostninger ?

Håber på gode og relevante svar :)

Tak på forhånd

Venlig hilsen Webe.dk

http://webe.dk/

Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:06

Jeg syntes at den er rigtig flot og brugervenlig. Venlig hilsen Klaus Garde Nielsen

Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 21:40

Hej, 

Folt og simpelt side. Jeg har lige nogle småting, som jeg syntes skal ændres. Men, det er selvfølgelig op til dig om du gøre dette :)

''Læg i kurv''-knappen burde at være grøn  - Tilbud eller pris teksten burde være rød.  - Mangler et favicon - Burde være et baggrundsbillede med friske farver i kassen med med logoet. Du finder en masse flotte billeder inde på http://www.istockphoto.com, søg fx efter wellness. - Baggrundsfarven på varer-billederne burde være ens. (Hvid) Du kan kigge på dette site http://www.removethebackground.dk , når du får flere penge mellem hænderne.
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 21:53

Hej webe,

Tillykke med din nye hjemmeside :) Men jeg synes altså generelt ikke at der er særlig indbydende? Forsiden virker rodet, og forvirrende... Der sker for mange ting, på en gang synes jeg... Af praktiske ændringer som du forholdsvist hurtigt bør kunne implementere, kan jeg nævne: Kunde-login boksen bør være højere oppe, tæt  på indkøbskurven. Facebook og Nyheder boksen bør og bytte plads synes jeg :)

Vh. Mehmet Aslan 

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 7. Mar 13
Skrevet kl. 21:55

Ok, tak for svaret, kan helt klart bruge det til noget.

Får hurtigt som muligt justeret dine forslag :)

Og endnu engang mange tak

Venlig hilsen webe.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:59

Du mangler et favicon på sitet. Yderligere ser det ud som om der stort set intet er gjort ved SEO. Designmæssigt falder det ikke i min smag, det minder lidt om noget man ville lave for 5-7 år siden.

Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:05

Din forside virker noget "rodet" og det er som regel et dårlig tegn når man skal begynde at læse tekster for at finde ud af hvad der egentlig sælges.

Ud over det, så mener jeg virkelig designet kan gøres langt langt bedre.

Håber du kan bruge det til lidt uden at tage det på en negativ måde

Tilmeldt 7. Mar 13
Skrevet kl. 22:10

Tak for alle svarene, det er super godt der er nogle der ville komme med nogle gode og relevante svar, som jeg kan bruge til noget.

Venlig hilsen Webe.dk ;)

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 22:34

Hej,

Der er to der synes det er en flot hjemmeside, men jeg er nok lidt i en anden grøft. Jeg synes ikke hjemmesidens kvalitet lever op til de produkter i sælger. Når jeg tænker på wellness og kigger på jeres side, så konflikter designet helt vildt.

Ny skyder jeg lige fra hoften, med ting jeg synes I skal ændre - det kan lyde hårdt, men er kærligt ment ;)

Når jeg kommet ind på forsiden er der et stort logo, som fylder hele toppen af siden, hvilket rykker jeres produkter/budskab langt ned. Prøv at se alt den spildplads i har til højre for jeres logo.

I har en tekst der hedder "velkommen" - slet den. Folk er bedøvende ligeglad med det.

Jeres produkter på forsiden har meget tekst tilknyttet, men mængden svinger fra produkt til produkt. Det rykker jeres "læg i kurv" knap til forskellige placeringer og det skaber uro og forvirring. Prøv at se denne side med massagebrikse hvor det hele hopper og danser - Vi gør det noget mere simpelt, eks på denne side med flexfit kasketter 

Jeres købsknap er grå og kedelig - der er foreslået at den skal lave grøn, men eftersom resten af jeres side også er grøn, er det langt fra sikkert at det er den bedste farve for jer. Men det er noget i kan split-teste.

Den grønne farve i har valgt er meget skriggrøn, og jeg forbinder den ikke med wellness.. Synes siden generelt er for hvid og skrigende grøn til at handle med denne type produkter. Det store Zopim chat logo hjælper heller ikke på denne opfattelse i min verden.

I har en produktmenu ned langs venstre side - den er magen til den i har i toppen = spild af plads og forvirrer mere end det gavner.

Sælger I ikke til private? Jeres priser står mest markent uden moms, og den lægger også produkter i kurven uden moms.

Under levering står der ikke noget om fragtpriser - Det må I ikke skjule, men det skal derimod fremhæves. Kan jeg ikke se fragtprisen er jeg smuttet igen.

I har en boks med kunde-login - Det første jeg tænker, når jeg ser den slags er: "årgh nej skal jeg logge ind eller oprette mig for at handle.. " og så er jeg smuttet igen. Alt der hedder log-in er farligt - det er fint hvis det giver kunden mulighed for at logge ind og se gamle ordrer, og mulighed for hurtig genbestilling. Men så læg et log-in link under en side der hedder kundeservice. Jeg vil tro, at du mister mange kunder ved at have det liggende, hvor det er nu. (du ville miste mig)

Beklager hvis jeg har ødelagt din aften, men ovenstående er ting jeg synes i bør ændre for at forbedre jeres shop.

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 158
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 22:39

Her har I min mening om jeres hjemmeside:

Læg i kurv knappen ville jeg lave grøn- Forsiden tror jeg skal forenkles og være med mindre tekst, der har lidt mere salgsmæssigt krudt i sig. I skriver ved lagerbeholdningen " Der er kun 4 på lager". Jeg ville ændre teksten til "4 på lager" - det andet klinger negativt og stod jeg og skulle bruge f.eks. en briks hurtigt ville jeg være usikker på om I nu også har den på lager eller om den er udsolgt i mellemtiden.

Der hvor man skal klikke for at se hvad rabatten er, hvis man køber flere- ville jeg sørge for at rabatten stod uden at jeg behøver at klikke for at se den.

Og så synes jeg helt generelt der skal fremhæves nogen flere grunde til at jeg skal vælge lige præcis jer-det savner jeg lidt.

Nogle kommentarer til jeres vareudvalg:

Olie- giv mig nogen flere at vælge imellem !

Plakater: Skal alle massagestuderende bruge

Bøger: Jeg ved godt mange er glade for Kjeld Bruun's bøger, men i forhold til prisen synes jeg det er nogle bøger med mange gnidrede tegninger og en del unødig vrøvletekst, der gør dem irriterende at bruge til eksamenslæsning. Hav nogen få gode engelsksproget bøger. Og lav en eller anden lækker pakke med de bedste anatomi-bøger f.eks. Trail guide to the Body

Effektfuld og behagelig massage.  Få 20% aminorabat !

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)