Hej,
Der er to der synes det er en flot hjemmeside, men jeg er nok lidt i en anden grøft. Jeg synes ikke hjemmesidens kvalitet lever op til de produkter i sælger. Når jeg tænker på wellness og kigger på jeres side, så konflikter designet helt vildt.
Ny skyder jeg lige fra hoften, med ting jeg synes I skal ændre - det kan lyde hårdt, men er kærligt ment ;)
Når jeg kommet ind på forsiden er der et stort logo, som fylder hele toppen af siden, hvilket rykker jeres produkter/budskab langt ned. Prøv at se alt den spildplads i har til højre for jeres logo.
I har en tekst der hedder "velkommen" - slet den. Folk er bedøvende ligeglad med det.
Jeres produkter på forsiden har meget tekst tilknyttet, men mængden svinger fra produkt til produkt. Det rykker jeres "læg i kurv" knap til forskellige placeringer og det skaber uro og forvirring. Prøv at se denne side med massagebrikse hvor det hele hopper og danser - Vi gør det noget mere simpelt, eks på denne side med flexfit kasketter
Jeres købsknap er grå og kedelig - der er foreslået at den skal lave grøn, men eftersom resten af jeres side også er grøn, er det langt fra sikkert at det er den bedste farve for jer. Men det er noget i kan split-teste.
Den grønne farve i har valgt er meget skriggrøn, og jeg forbinder den ikke med wellness.. Synes siden generelt er for hvid og skrigende grøn til at handle med denne type produkter. Det store Zopim chat logo hjælper heller ikke på denne opfattelse i min verden.
I har en produktmenu ned langs venstre side - den er magen til den i har i toppen = spild af plads og forvirrer mere end det gavner.
Sælger I ikke til private? Jeres priser står mest markent uden moms, og den lægger også produkter i kurven uden moms.
Under levering står der ikke noget om fragtpriser - Det må I ikke skjule, men det skal derimod fremhæves. Kan jeg ikke se fragtprisen er jeg smuttet igen.
I har en boks med kunde-login - Det første jeg tænker, når jeg ser den slags er: "årgh nej skal jeg logge ind eller oprette mig for at handle.. " og så er jeg smuttet igen. Alt der hedder log-in er farligt - det er fint hvis det giver kunden mulighed for at logge ind og se gamle ordrer, og mulighed for hurtig genbestilling. Men så læg et log-in link under en side der hedder kundeservice. Jeg vil tro, at du mister mange kunder ved at have det liggende, hvor det er nu. (du ville miste mig)
Beklager hvis jeg har ødelagt din aften, men ovenstående er ting jeg synes i bør ændre for at forbedre jeres shop.