Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Guide: Sådan overlever du 26 timers terminsprøve på 5 dage

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag

I morgen (fredag) kl. 14.00 er jeg færdig med 26 timers terminsprøve. Prøverne startede i mandags, og jeg slutter altså af med engelsk i morgen.

Normalt hører jeg en masse musik, når jeg sidder og udarbejder mine svar til opgaverne, men denne gang ville jeg prøve noget nyt. Med stor interesse for marketing herunder online marketing, besluttede jeg mig for at downloade nogle podcasts. Valget faldt på de fortrinlige podcasts fra ANTphilosophy - og det fortryder jeg bestemt ikke! Mine fingrer dansede henover tastaturet samtidig med, at jeg blev klogere på online markedsføring - en såkaldt WIN WIN situation.

Så min guide til folk, der sidder i en lignende situation: Download nogle podcasts og bliv klogere. Hvis ikke man kan holde det man hører og det man skriver adskilt, skal man selvfølgelig lade vær. Jeg vil gerne rose ANTphilosophy til skyerne for god og lærerig underholdning!

- Der er sikkert visse personer, der mener, at man ikke kan koncentrere sig om at lave sine skoleting imens ørerne bliver bombarderet med andre informationer. Dér vil jeg gerne lige slå fast: Det afhænger meget af, hvem man er som person. Jeg arbejder bedst, hvis der er en masse uro omkring mig enten i form af musik eller eksempelvis podcasts fra ANTphilosophy. 

Hilsen

Den multitaskende Simon Geeked

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Fra Marbella
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 567
Fra  Billy ApS Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon 

held og lykke med terminsprøven :) 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11