Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv selvstændig, Eget kontor, God fortjeneste!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hej og tak for et kanon forum,

Nu til det lidt mere seriøse! 

Jeg står og mangler nogle dygtige personer som ved hvad der skal til for at kunne sælge et produkt, og ved hvad der skal til for at kunne lede et kontor med sælgere og marketingsdamer. Vi søger personer, leder og sælgere til kontorer i flere byer i Danmark her i blandt København, Korsør, Århus, Ålborg, Esbjerg, Odense, Fredericia. Hvis du skulle ha en by som du mener ville kunne bære dette navn, så kontakt os endelig for en snak.

Jeg arbejder selv som chef i Dansk Security ApS se evt. www.dansk-security.dk hvor vi sælger mange forskellige slags alarmer & overvågning til både privat og erhverv. Grunden til at vi vil åbne disse kontorer er selvfølgelig fordi at sikkerhedsbranchen er i rivende fremdrift pga indbrud overalt.

Idag har vi pt 2 kontorer i Jylland, hovedkontor i Rødekro og 1 i Esbjerg. 1 i Tyskland som er i Flensborg, og en på vej i Odense. Men vi søger personen med blod på tanden og en god forretningssans, så vi kan få flere kontorer åbnet. 

Kvalifikationer:

Seriøs og stabil
Selvstændig eller har mod på at blive det.
Kørerkort og bil.
Forretnings forståelse
Erfaring med salg, men ikke et krav ( vi søger for kurser )
Gerne erfaring med ledelse, men ikke et krav ( vi søger for kurser )

Arbejdsopgaver:

Salg
Undervisning af konsulenter
Afholdelse af jobsamtaler
Deltagelse på messer, markeder mv.

Tilbydes:

Eget område
Indflydelse på virksomhedens fremtid.
Egen planlægning af arbejdstider
Et godt arbejdsmiljø
Mulighed for udlandsrejser
Masser af bonusser

Forventet overskud for et kontor i Danmark  50.000-150.000 pr. mdr. alt efter hvor mange sælgere der er.

Hvis ovenstående har vækket din interresse så kontakt undertegnet via mail: kontakt@dansk-security.com eller via privat besked.

Alle henvendelser vil blive besvaret og behandles fortroligt.

Med venlig hilsen

Dansk Security ApS

Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

har sendt dig en PB

 

Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 03:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder lidt for godt til at være sandt, MLMer er der nok af, kom med noget seriøst, hvis jeg havde 50 sælger og de alle skulle sælge gummi støvler vil jeg nok osse tjene min klat, det skal jo være noget som ikke er set eller hørt før,, vi har alle været på messer og få kunder ind, Har solgt masser af forsikringer og emnet er hot, men come on, OVD er jo ikke en gang god,,, Ellers en flot hjemmeside, men ingen priser??? lugter ikke godt, hvis det er en sund forretning hvorfor så ikke oplyse priser osv. det må jo betyde flere kunder til jer. Hvis i holder vand.... nej tak..

I må finde nogle andre stakkeler end mig, som sagt Been ther done that....

 

Men måske i får held i sprøjten,,,

 

Mvh

TN 

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal komme med sådan nogen dumme kommentarer, så opret da et indlæg selv!

 I....!

 

Security

Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad ville det så koste i opstart???

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ikke for at skyde konceptet i sænk - men var det ikke en fordel at blive medlem af Sikkerhedsbranchen? Hvis virksomheden virkelig har styr på det hele og har orden i sagerne burde det ikke være noget problem.

Og hvad gør kunderne med de produkter de har købt. Monterer de sig af sig selv?

Ved godt det ikke var dette tråden handlede om men da jeg er i branchen til daglig ser jeg disse ting som noget jeg bare måtte spørge om.

 

Hilsen

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den tekst der er under punktet "Før fremvisning", er al al al for detaljeret... der skal sælges, ikke beskrives hvor mange gange der bankes på døren ;)

Og jeg kan ikke engang finde min nærmeste forhandler?

Jeg regner selv med at skulle investere i et alarmsystem indenfor den næste måneds tid. Nu ved jeg ikke hvilke kunder Thomas normalt handler med, men jeg forventer ikke problemer i selv at opsætte systemet når det er indkøbt - det er ikke raketvidenskab.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tommy:
Nu ved jeg ikke hvilke kunder Thomas normalt handler med, men jeg forventer ikke problemer i selv at opsætte systemet når det er indkøbt - det er ikke raketvidenskab.

 

Nej det er det ikke hvis man køber et færdigt samle-selv-sæt i bauhaus. Men hvis man taler om godkendte AIA og ADK anlæg så god fornøjelse. Der er jo også en grund til hvoffor F&P (skafor) ikke smider omsig med godkendelser, iso certificeringer osv.

Men lad os tage den diskussion i en anden tråd. Jeg taler ikke kun for mig selv når jeg siger at mange fortrækker en proffesionel leverandør af sikkerhedsprodukter og ikke en der skilter med lån fra DanAktiv på forsiden 

Hilsen

Thomas

Tilmeldt 15. Nov 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da godt hører lidt mere om jeres virksomhed, send mig lidt mere.

mvh

Lars 

Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne sende mig noget mere info om jeres virksomhed ..


Jeg er placeret på Færøerne, så vis det er interesant at få et kontor heroppe, må du meget gerne kontakte mig..

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)