Hey Folks! Hvad vil mene er en fornuftig RPM? |
RPM
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Det afhænger af for mange faktorer :) Uddyb spørgsmålet? Vh. Mehmet Aslan |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Hej Mehmet, arbejder med Google Adsense på flere hjemmesider. Min hjemmeside med højeste RPM omkring US$3,66. |
Hej Mehmet, arbejder med Google Adsense på flere hjemmesider. Min hjemmeside med højeste RPM omkring US$3,66. Hvornår kan man være tilfreds? |
Crica: Det et stadig pænt svært at svare på! :) det afhænger jo af hvor dine annoncer bliver vist? - du er nød til at være lidt mere præcis endnu... :) Eller: 3.66 dollars pr 1000 impressions, hvor mange salg har det kastet af sig? :) Thomas: Dejlig billig bog du har :) Men hvis de kære aminoers vurdering af Cricas spørgsmål skal være bare nogenlunde præcis, så har de altså brug for lidt flere informationer! :) Vh. Mehmet Aslan |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Hej Crica Som de andre er inden på så er det svært at svare på. Jeg kan dog sige at på de sites jeg har Adsense på ligger RPM fra 0-268 kr. inden for de sidste 30 dage. Mvh. Brian Østergaard |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)