Hej Amino, Tænkte på om der er nogen fidus i at ha en punchline under sit logo?...eller hvad holdningen/erfaringerne herinde mht til punchlines! Og hvad er en god punchline, alt efter hvad man sælger selfølgelig. Men bare sådan overordnet hvad skal en god punchline indeholde/se ud? Glæder mig til at høre jeres inputs. Mvh Martin |
Det er der skam.
Mennesker læser web indhold efter tesen "det gyldne snit" - Det betyder at der screenes fra øverste venstre hjørne og ned mod højre bund. (og nu ingen fancy spørgsmål om hvad de gør i Arabien)
Dvs stedet ved logoet i øverste venstre hjørne er ideelt til kort at forsikre en besøgende om at de er havnet det rette sted, hvis de er første gangsbesøgende.
En god punchline fortæller hvad websitet/webshoppens formål er.
Fx Marjoe der sælger mandesmykker er et godt eksempel på en simpel og clean punchline.
Men som oftest benyttes det udelukkende indtil en virksomhed har et stærkt nok brand til at det det basalt set ikke er nødvendigt at forklare folk hvem man er eller hvad man laver.
Som eksempel kan jo nævnes same taktik i navne. Pandora Jewelry , havde "jewelry" efter sig indtil deres Brand ikke behøvede det længere.