Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop vs Magento

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet et par shops i Prestashop, men der er jo også Magento. Er der nogen som har nogen erfaringer med begge løsninger og hvad er bedst??

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 11:36

Hej Thomas,

I forhold til din navnebror her så er presta klart den nemmeste at arbejde med af de to. Det er nok svært at sige hvad der er bedst da vores behov ikke er de samme. Men den mest brugervenlige af de 2 er presta synes jeg.

Thomas 

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:52

Hej Thomas 

Det er et interessant spørgsmål du stiller og det bliver hurtigt et spørgsmål om "religion" og hvem du spørger.

I CommerceGruppen arbejder vi udelukkende med Magento, så jeg er nok lidt "farvet" i forhold til valg af løsning.

I stedet vil jeg blot konstatere at uanset om du vælger Prestashop eller Magento er du godt stillet i forhold til din E-commece forretning.

En central ting uanset valg af platform er nedenstående ting, som er mindst lige så afgørende for din succes:

Hosting, design, implementering, opsætning, sprog, betalingsudbyder (DIBS, E-pay, Quickpay), extra moduler/extensions som kan tilkøbes til den valgte platform (Onestepcheckout, Magic zoom, ajax card, Sweethtooth) og endelig hvilken supportaftale du får med hos en leverandør.

Endeligt er det naturligvis centralt at du vælge en udbyder, som rent faktisk har en forståelse for den valgte platform og kan dokumentere en række referencer fra andre webshops.

Mvh,

Jacob

Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 13:15

Mange tak for jeres svar. Som jeg lige tyder ud af jeres svar er det 2 rigtige gode systemer, hvor der ikke er nogen som er tydligt bedere end den anden. Så jeg bliver nok ved Prestashop hvor jeg et godt kendskab til.

Igen tak for jeres svarSmile

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:22

Hej igen

Helt okay. :-)

Hvis du gerne vil vide mere om Magento er du meget velkommen til at kigge forbi os i Værløse til en uforpligtende snak om Magento og de muligheder som foreligger.

God dag

Mvh,

Jacob

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)